Головна

Авторизація



Адміністративна послуга: Державна реєстрація технічних умов (ТУ) та змін до них PDF Друк e-mail

Науково-технічний центр стандартизації, інформаційного забезпечення та підтвердження відповідності ДП “Укрметртестстандарт” Міністерства економічного розвитку і торгівлі надає платні адміністративні послуги з державної реєстрації технічних умов та змін до них (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1111 «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством економічного розвитку і торгівлі, підприємствами та організаціями, що належать до сфери його управління, і розміру плати за їх надання»)

Оплата за надання адміністративних послуг з державної реєстрації технічних умов і змін до них здійснюється згідно з Наказом Держспоживстандарту України  N 367 від 30.08.96 «Про внесення змін до Розмірів реєстраційного збору за державну реєстрацію технічних умов і змін до них».

 

Розміри реєстраційного збору за державну реєстрацію технічних умов і змін до них

 


Перелік робіт

Кількість

аркушів

в документі

Сума

реєстраційного збору,

грн., без ПДВ


1.Реєстрація

технічних умов

 

5-7

4,84

понад 7 до 15

9,13

понад 15 до 25

14,38

понад 25 до 55

19,35

 

2.Реєстрація змін

до технічних умов

5-7

2,35

понад 7 до 15

4,56

понад 15 до 25

7,18

понад 25 до 55

9,68

 

Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги з державної реєстрації технічних умов (ТУ) та змін до ТУ

 

1 Подання на державну реєстрацію ТУ.

1.1 ТУ подають на державну реєстрацію в порядку встановленому ДСТУ 1.6, у двох примірниках (оригінал і  дублікат) із супровідним листом власника ТУ та таким комплектом документів:

  • копіями документів про погодження, якщо це погодження встановлено чинними технічними регламентами та законодавством (якщо нема погоджувальних підписів у ТУ, завірених оригінальною печаткою компетентного органу чи установи);

  • каталожною картою продукції, оформленою згідно з Додатком Б ДСТУ 1.6, у двох примірниках;

  • копією контракту (ліцензії) на застосування ТУ  іноземних фірм;

  • результатами перевіряння уповноваженої організації (згідно додатку 2 до Постанови КМУ №1111 від 26.10.2011 р.) про відповідність проекту ТУ вимогам чинного законодавства України, технічним регламентам та нормативним документам відповідно до ДСТУ 1.6.

Супровідний лист оформлюється у довільній формі, але з обов’язковим зазначенням реквізитів власника ТУ.

1.2 Для ТУ на харчові продукти, тютюнові вироби та алкогольні напої додатково подають такі документи:

  • перелік матеріалів, речовин, сировини, застосованих у процесі виготовлення;

  • висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для продовольчої сировини, речовини та супутнього матеріалу.

2 Подання на реєстрацію змін до ТУ.

2.1 Зміну до ТУ подають на державну реєстрацію в порядку встановленому ДСТУ 1.6, в трьох примірниках (оригінал і два дублікати) із супровідним листом власника ТУ та таким комплектом документів:

  • копіями документів про погодження, якщо це погодження встановлено чинними технічними регламентами та законодавством (якщо нема погоджувальних підписів у ТУ, завірених оригінальною печаткою компетентного органу чи установи);

  • результатами перевіряння уповноваженої організації про відповідність проекту зміни до ТУ вимогам чинного законодавства України, технічних регламентів та нормативних документів;

  • зміною до каталожної карти продукції, оформленою згідно з Додатком Б ДСТУ 1.6, у двох примірниках, якщо зміну до ТУ пов'язано із зміною певних реквізитів каталожної карти продукції.

Надання адміністративної послуги (у тому числі надання консультацій щодо проведення робіт з державної реєстрації технічних умов та змін до них) у місті Києві здійснюється за адресою:

03115, м. Київ, вул. Краснова, 7/1, кім. 109, тел. +38 044 450-38-79, кім. 114, тел. +38 044 452-27-91.

Прийом та видача документів:


Понеділок

з 9.00 до 12.30

та з 13.00 до 17.00

Вівторок

з 9.00 до 12.30

та з 13.00 до 17.00

Середа

з 9.00 до 12.30

та з 13.00 до 17.00

Четвер

з 9.00 до 12.30

та з 13.00 до 17.00

П`ятниця

з 9.00 до 12.30

та з 13.00 до 15.45

 

Держана реєстрація ТУ (змін до ТУ) проводиться згідно з ДСТУ 1.6 протягом трьох робочих днів після розгляду отриманих позитивних результатів перевіряння уповноваженою організацією про відповідність проекту ТУ (змін до ТУ), вимогам чинного законодавства України, технічних регламентів та нормативних документів.

Адміністративна послуга надається користувачам усіх категорій на рівних умовах.

Останнє оновлення на Вівторок, 10 квітня 2012, 12:32
 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua