Адміністративна послуга: Державна реєстрація технічних умов (ТУ) та змін до них |
![]() |
![]() |
![]() |
Науково-технічний центр стандартизації, інформаційного забезпечення та підтвердження відповідності ДП “Укрметртестстандарт” Міністерства економічного розвитку і торгівлі надає платні адміністративні послуги з державної реєстрації технічних умов та змін до них (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1111 «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством економічного розвитку і торгівлі, підприємствами та організаціями, що належать до сфери його управління, і розміру плати за їх надання») Оплата за надання адміністративних послуг з державної реєстрації технічних умов і змін до них здійснюється згідно з Наказом Держспоживстандарту України N 367 від 30.08.96 «Про внесення змін до Розмірів реєстраційного збору за державну реєстрацію технічних умов і змін до них».
Розміри реєстраційного збору за державну реєстрацію технічних умов і змін до них
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги з державної реєстрації технічних умов (ТУ) та змін до ТУ
1 Подання на державну реєстрацію ТУ. 1.1 ТУ подають на державну реєстрацію в порядку встановленому ДСТУ 1.6, у двох примірниках (оригінал і дублікат) із супровідним листом власника ТУ та таким комплектом документів:
Супровідний лист оформлюється у довільній формі, але з обов’язковим зазначенням реквізитів власника ТУ. 1.2 Для ТУ на харчові продукти, тютюнові вироби та алкогольні напої додатково подають такі документи:
2 Подання на реєстрацію змін до ТУ. 2.1 Зміну до ТУ подають на державну реєстрацію в порядку встановленому ДСТУ 1.6, в трьох примірниках (оригінал і два дублікати) із супровідним листом власника ТУ та таким комплектом документів:
Надання адміністративної послуги (у тому числі надання консультацій щодо проведення робіт з державної реєстрації технічних умов та змін до них) у місті Києві здійснюється за адресою: 03115, м. Київ, вул. Краснова, 7/1, кім. 109, тел. +38 044 450-38-79, кім. 114, тел. +38 044 452-27-91. Прийом та видача документів:
Держана реєстрація ТУ (змін до ТУ) проводиться згідно з ДСТУ 1.6 протягом трьох робочих днів після розгляду отриманих позитивних результатів перевіряння уповноваженою організацією про відповідність проекту ТУ (змін до ТУ), вимогам чинного законодавства України, технічних регламентів та нормативних документів. Адміністративна послуга надається користувачам усіх категорій на рівних умовах. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Останнє оновлення на Вівторок, 10 квітня 2012, 12:32 |