|
ISO 22301 - все про соціальну безпеку |
|
|
|
|
Середа, 25 червня 2014, 09:29 |
|
Соціальна безпека - це захист суспільства і реагування на інциденти, надзвичайні ситуації та лиха, викликані навмисними і ненавмисними діями людей, природними катаклізмами та техногенними збоями. Забезпечення соціальної безпеки - є одним з найголовніших чинників безперервного ведення бізнесу.
Збої у виробництві та постачанні продукції, електроному документообігу можуть бути пов'язані, як з внутрішніми причинами: аваріями, поломками тощо, так і з зовнішніми: стихійними лихами, терористичними актами і т.д. Жодна організація, включаючи державні органи, комерційні структури і приватні підприємства, не може гарантувати безперебійність своєї діяльності у надзвичайних ситуаціях.
|
|
Детальніше...
|
|
Производители продуктов пытаются восстановить доверие с помощью маркировки (моніторинг ЗМІ) |
|
|
|
|
Вівторок, 24 червня 2014, 09:13 |
|
На новых этикетках теперь в обязательном порядке должна появляться информация об энергетической ценности и количестве жиров, насыщенных жиров, углеводов, сахара, белков и соли.
Крупнейшие мировые компании-производители продуктов питания и напитков объявили о ряде мер, призванных улучшить имидж отрасли. Эти меры включают прекращение рекламы нездоровой пищи для детей к 2018 году, и регулирование маркировки продуктов .
|
|
Детальніше...
|
|
Українські експортери зможуть мінімізувати негативні наслідки від зниження поставок до РФ за умови вчасної сертифікації товарів |
|
|
|
|
Вівторок, 24 червня 2014, 08:18 |
|
Українські експортери харчової продукції зможуть частково компенсувати втрати від зниження поставок на російський ринок завдяки подвоєнню в 2014 році квот від Євросоюзу, однак для цього слід завершити усі процедури сертифікації продукції до осені 2014 року. Про це заявив Урядовий уповноважений з питань європейської інтеграції Валерій Пятницький в ефірі 5 каналу.
|
|
Детальніше...
|
|
Електронні мітки проти «тіньовиків» |
|
|
|
|
Понеділок, 23 червня 2014, 09:51 |
|
Не новина, що в даний час на ринок легкої промисловості надходить велика кількість незаконно ввезеної і виробленої продукції. Від цього страждає не тільки бюджет, а й довіра споживачів. У Росії запропонували маркувати товари легкої промисловості чіпами-мітками.
Першими під "чіпування" підпадуть натуральні хутряні шуби - щоб відстежити шлях виробів "від народження" до прилавка. Таке рішення прийнято, оскільки 90% ниркових та інших шуб ввозиться в країну без сплати митних платежів, із заниженням митної вартості. До всього іншого виробники, в першу чергу в Китаї, навчилися імітувати натуральне дороге хутро. Покупців завалюють підробками.
|
|
Детальніше...
|
|
Проект постанови КМУ (щодо внесення змін до Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання) |
|
|
|
|
Стандарти CEN і CENELEC будуть адаптовані з урахуванням потреб літніх людей |
|
|
|
|
Четвер, 19 червня 2014, 09:25 |
|
В даний час Європа переживає значний демографічний зсув: мільйони людей, які народилися під час так званого "бебі-буму" (після 1945 року), з кожним роком стають старше. Очікується, що в 2025 році на частку літніх громадян припадатиме, принаймні, 20% населення більшості європейських країн.
У Європі існує термін "срібна економіка", який відноситься до широкого кола заходів, що сприяють задоволенню різних потреб літніх громадян. Це заходи в галузі забезпечення житлом та захисту навколишнього середовища, підтримування здоров'я і безпеки, транспортних та телекомунікаційних послуг, рекреаційних та розважальних послуг. Якщо вірити розрахункам аналітиків, річний оборот світової "срібної економіки" становить приблизно 3 трильйони євро.
|
|
Детальніше...
|
|
Под кодом «E»: насколько опасно покупать еду в современных супермаркетах? (Моніторинг ЗМІ) |
|
|
|
|
Четвер, 19 червня 2014, 09:17 |
|
Европейские производители продуктов питания продолжают отказываться от использования синтетических пищевых добавок и искать альтернативы среди ингредиентов натурального происхождения. Так, недавно журнал Американского химического общества Chemical & Engineering News опубликовал материалы, посвященные возможности отказаться от красителя Blue No. 1, бутилированного гидроксианизола (аспартама). Вместо них предлагается использовать экстракты из сине-зеленых водорослей, розмарина, фруктов архат.
|
|
Детальніше...
|
|
У США вимагають заборонити термін "натуральний" |
|
|
|
|
Четвер, 19 червня 2014, 09:10 |
|
Більшість споживачів впевнені, що натуральні продукти краще і корисніше, ніж всі інші. І вони без сумніву праві. Американський Національний дослідницький центр "Звіти для споживачів" провів опитування 1000 споживачів. Майже 60% людей сказали, що під час покупок вони віддають перевагу товарам з написом "натуральний продукт". Приблизно дві третини опитаних вважають, що термін "натуральний" означає, що продукт не має штучних інгредієнтів, пестицидів або ГМО.
Але, найчастіше вони насилу уявляють, у чому саме полягає ця так звана «натуральність».
|
|
Детальніше...
|
|
|