Міжнародні експерти оцінили розвиток екологічної сертифікації та маркування в Україні |
|
|
|
5-9 листопада 2012 року в Ріо де Жанейро, Федеративна Республіка Бразилія, відбулася Щорічна підсумкова конференція Глобальної мережі екологічного маркування (Global Ecolabelling Network, GEN) - міжнародної організації, яка на сьогодні об’єднує 27 програм екологічного маркування І типу згідно зі стандартом ISO 14024 та 60 країн світу.
Україна увійшла до складу GEN у 2004 році, а в 2011 році українська програма екологічного маркування пройшла сертифікацію за Міжнародною програмою взаємної довіри та визнання GEN – GENICES, яка передбачає взаємне визнання результатів оцінки відповідності між програмами, що пройшли процедуру сертифікацій. Це надає можливість українським виробникам продуктів, товарів, виробів та послуг, які підтвердили екологічні переваги продукції в українському органі з екологічного маркування, просувати екологічно сертифіковані товари та послуги на світовий ринок за спрощеною процедурою підтвердження відповідності. Питаннями стандартизації в сфері екології в Україні займається технічний комітет ТК 82 «Охорона навколишнього природного середовища України».
|
Детальніше...
|
Прийнято в першому читанні Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо інформування населення про вміст у харчовій продукції генетично модифікованих організмів» |
|
|
|
Новини законодавства (Проект постанови КМУ "Про затвердження Технічного регламенту безпеки машин") |
|
|
|
Оприлюднено Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Технічного регламенту безпеки машин", який був підготовлений на виконання вимог Національного Плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава".
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 № 933 був затверджений Технічний регламент безпеки машин та устаткування, розроблений на основі положень Директиви Європейського Парламенту та Ради 2006/42/ЄС від 17.05.2006 щодо машин і устаткування. Після впровадження цього регламенту у 2012 році виникла низка проблемних питань, пов’язаних в першу чергу з тим, що Технічний регламент не повною мірою узгоджується з відповідними положеннями Директиви ЄС і потребує внесення до нього відповідних змін.
Крім того, необхідність максимальної гармонізації положень Технічного регламенту із відповідними нормами Директиви ЄС пов’язана з тим, що безпека машин та устаткування визначена однією з пріоритетних секторів, за якими в першу чергу має відбуватися приєднання України до Угоди про оцінку відповідності та прийнятність промислових товарів (АСАА).
Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Технічного регламенту безпеки машин (ЗАВАНТАЖИТИ) |
Российская газета: «На вредные продукты в России хотят ввести дополнительные налоги» |
|
|
|
Россиян предлагают отучить от "вредной" еды. Начать могут с продуктов, при изготовлении которых используются антибиотики. И ввести, например, на такое молоко акциз в 4 рубля за литр. Такое предложение Национальный союз защиты прав потребителей уже направил в Минфин, оно находится в министерстве на рассмотрении, рассказал "РГ" председатель организации Павел Шапкин.
|
Детальніше...
|
Відбулося 42-е засідання Міждержавної ради зі стандартизації, метрології та сертифікації країн СНД |
|
|
|
14 - 16 листопада 2012 року в Кисловодську відбулося 42-е засідання Міждержавної ради зі стандартизації, метрології та сертифікації (МДР) країн СНД, в якому брали участь керівники національних органів стандартизації Азербайджану, Білорусії, Казахстану, Киргизької республіки, Росії, Таджикистану, Узбекистану та України.
В ході засідання було відзначено постійну взаємодію національних органів з стандартизації під час розробки стандартів, узгодженість політики в галузі забезпечення єдності вимірювань та оцінки відповідності. Саме оптимізації та підвищенню якості розробки стандартів було присвячено більшість питань порядку денного, а також обговорювалася проблема широкого залучення до діяльності з стандартизації представників промисловості країн СНД. Крім того, були розглянуті програма робіт із забезпечення єдності вимірювань у системі охорони здоров'я, а також плани розробки міждержавних нормативних документів з метрологічного забезпечення радіаційної стерильності медичних виробів. |
Підписаний документ щодо реалізації Угоди про співробітництво у сфері стандартизації, метрології та оцінки відповідності між Україною та В'єтнамом |
|
|
|
Під час офіційного візиту Прем'єр-міністра України Миколи Азарова до Соціалістичної Республіки В'єтнам підписано низку двосторонніх документів, що розширюють українсько-в'єтнамські відносини, серед яких План імплементації Угоди про співробітництво у сфері стандартизації, метрології та оцінки відповідності.
Угода про співробітництво в галузі стандартизації, метрології та сертифікації між Державним Комітетом стандартизації, метрології та сертифікації України і Міністерством науки, технологій та охорони навколишнього середовища Соціалістичної Республіки В'єтнам було підписано і набуло чинності в 2000 р. Метою підписання документа було усунення технічних бар'єрів у торгівлі та економічних відносинах, а також розвиток співробітництва у сфері стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до принципів і норм, прийнятих міжнародними організаціями з стандартизації, метрології та сертифікації. |
Стандарт ISO для здоров"я водіїв |
|
|
|
Нещодавно Міжнародною організацією з стандартизації ISO був переглянутий стандарт ISO 16121-1:2012 «Дорожній транспорт. Ергономічні вимоги до робочого місця водія на маршрутних автобусах. Частина 1. Загальний опис, основні вимоги», який дозволить полегшити роботу водія, поліпшити ергономіку і комфорт.
Причиною розвитку професійних хвороб водіїв: болю в нижній частині спини, шиї, колінах є те, що більшу частину часу вони проводять в напруженому сидячому положенні. Це в першу чергу стосується водіїв маршрутних міських та приміських автобусів.
Що б уникнути хвороб необхідно, щоб водії могли приймати ергономічне та комфортне сидяче положення і мали оптимально спроектоване робоче місце: повинні бути ретельно підібрані розміри та розташування крісла водія, педалей і рульового управління. Все це забезпечить здорову поставу та зручну посадку, сприятиме зменшенню напруги та дозволить краще сконцентрувати увагу на дорозі.
|
Детальніше...
|
Наказ Мінекономрозвитку України від 18.10.2012 р. №1156 Про внесення змін до наказу від 07.03.2012 р. № 310 щодо перевірок у суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг… |
|
|
|
|
|