Головна

Авторизація



Нові специфікації ISO сприяють вирішенню проблеми зниження ризику при аварії у разі розкриття подушки безпеки навпроти дитячого сидіння PDF Друк e-mail

iso1Автомобільні повітряні подушки рятують кожен рік тисячі життів. Але іноді вони можуть призвести до травм або навіть до смерті - до групи підвищеного ризику ставляться маленькі діти. Нові технічні вимоги ISO, що складаються з трьох частин, сприяють вирішенню проблеми зниження ризику при аварії у разі розкриття подушки безпеки навпроти дитячого сидіння.

Документ встановлює вимоги до системи визначення дитячого крісла та його орієнтації (CPOD). Така система дозволяє саджати дитину на будь-яке пасажирське місце в автомобілі, обладнане CPOD, що дозволяє автоматично виявити, що дитина знаходиться під загрозою активної подушки безпеки. У технології використовується радіочастотна ідентифікація (RFID) для отримання інформації щодо наступних моментів:

  • наявність дитячого крісла;
  • орієнтації дитячого крісла (особою по ходу руху або навпаки);
  • ідентифікації типу дитячого крісла;
  • системи діагностики.

Коментує керівник проекту Фальк-Хаген Бремінг: "Мета цієї системи виявлення полягає в підвищенні загальної ефективності систем утримування пасажирів, особливо за рахунок зниження ризику від розкриття подушок безпеки. Ця життєво важлива система виявлення стало можливою завдяки міжнародній групі експертів під керівництвом технічного комітету ISO / TC 22, Автотранспортні засоби."
Нова технічна специфікація ISO/TS 22239, що публікується під загальною назвою «Дорожній транспорт. Наявність дитячого сидіння та система виявлення орієнтації (CPOD) », призначена для того, щоб гарантувати, що всі CPOD-системи будуть сумісні одна з одною.

 

 

Для зручності використання, специфікація розділена на три частини.


ISO/TS 22239-1 «Дорожній транспорт. Наявність дитячого сидіння і система виявлення орієнтації (CPOD). Частина 1. Технічні вимоги та методи випробувань» описує саму систему наявності дитячого крісла та його орієнтації (CPOD). У документі описується основна функціональність системи, даються рекомендації по конструюванню, а таксою вимоги до порівнянності вимірів.
ISO/TS 22239-2 «Дорожній транспорт. Наявність дитячого сидіння і система виявлення орієнтації (CPOD). Частина 2. Технічні вимоги до резонаторові» описує CPOD резонатор. Вона визначає електричні та екологічні вимоги, що пред'являються до резонатора як умові сумісності CPOD.

ISO/TS 22239-3 «Дорожній транспорт. Наявність дитячого сидіння і система виявлення орієнтації (CPOD). Частина 3. Маркування» визначає інструкції із застосування, а також вимоги до маркування дитячих утримуючих систем і транспортних засобів, оснащених CPOD.


Технічна специфікація  не радить розміщення дітей на передніх сидіннях автомобілів. Проте, враховуючи той факт, що такі випадки мають місце в реальному житті, діти можуть бути розміщені на передніх сидіннях пасажирських в наступних випадках:

  • в 2-місцевих автомобілях, які не мають задніх сидінь;
  • за наявності більше двох або трьох дітей в одному транспортному засобі;
  • якщо задні сидіння використовуються для перевезення вантажів;
  • при встановленні проти ходу руху дитячої утримуючої системи (CRS) і коли необхідно бачити дитину і мати безперешкодний доступ до нього.

ISO/TS 22239 розроблено технічним комітетом ISO/TC 22 «Автотранспортні засоби», підкомітет SC 12 «Системи пасивної безпеки», робоча група «Системи утримування для дітей у дорожніх транспортних засобах».

Останнє оновлення на Середа, 24 лютого 2016, 16:30
 

Сopyright 2009-2023, csm.kiev.ua