Головна

Авторизація



ISO обговорює міжнародні стандарти на фінансові інформаційні послуги PDF Друк e-mail

 

iso32Комітет ISO зі споживчої політики (ISO/COPOLCO) закликає до техніко-економічного обгрунтування для виявлення прогалин у розкритті інформації фінансових установ для споживачів в області фінансових послуг і продуктів. Він також розглядає питання про нові міжнародні стандарти в зазначеній галузі, які могли б скоротити ці прогалини і привести до більш обґрунтованих рішень споживачів.
Ці рекомендації  були сформульовані на семінарі ISO/COPOLCO на тему: "Відновлення довіри споживачів до глобальних фінансових послуг. Чи може допомогти стандарт?», що був організований Національним агентством з стандартизації Індонезії (BSN) 26 травня 2010 на острові Балі.
Близько 150 представників ділових кіл, промисловості, споживчих організацій з 32 країн світу взяли участь у семінарі, вивчаючи питання: яку допомогу можуть надати міжнародні стандарти в досягненні цілей захисту прав споживачів у сфері фінансових послуг.
Ще до останнього економічного спаду фінансові послуги були однією з основних проблем споживачів  у силу своєї поширеності: більшість споживачів користуються різними видами фінансових послуг. Світова фінансова криза вивела питання захисту  прав споживачів у сфері фінансових послуг на перший план.
У семінарі ISO/COPOLCO брали участь доповідачі з Індії, Індонезії, Малайзії, Норвегії, що представляють організації споживачів, фінансового сектору, державних установ і органів по стандартизації. Вони обговорили конкретні питання, такі як системи мобільних платежів у країнах, що розвиваються, а також Мікрофінансовий послуги для малозабезпечених.
Крім того, розглядалися загальні питання фінансової грамотності та етики, і те, як міжнародний стандарт може допомогти в розробці універсального доступу до фінансових послуг. Перспективи були запропоновані з урахуванням міжнародних та національних позицій розвинених і країн, що розвиваються.
"Тема семінару дуже важлива", сказав д-р Бамбанг Сетьяді, голова BSN і голова Комітету ISO з питань країн, що розвиваються (ISO/DEVCO) у своєму виступі. "Ми зараз живемо в епоху доступу до фінансових послуг, фінансової грамотності та етики в сфері фінансових послуг. Це дуже своєчасне питання в поточному фінансовому менеджменті. Рівень споживчого розуміння фінансових послуг повинен постійно підвищуватись, адже не так легко розібратися в тонкощах фінансових послуг, таких як процентні платежі і тарифи, управління боргом. Нам потрібні більш ефективні інструменти, більш чіткі  терміни та визначення, для встановлення критеріїв, за якими споживачі можуть порівнювати різні фінансові послуги, щоб зробити усвідомлений вибір ".
На думку багатьох доповідачів та учасників семінару, широке коло зацікавлених сторін, включаючи споживачів, фінансовий сектор, регулюючі органи та інші зацікавлені сторони тільки виграють від створення міжнародних стандартів для сектора фінансових послуг з метою надання відритих, зрозумілих, очевидних і доступних фінансових послуг.
"Було дуже втішно бачити, що галузі, підприємства, організації споживачів і спільноти з стандартизації об'єднуються на семінарі, щоб досягти консенсусу з важливого питання і шукати згуртований, конструктивний шлях вперед. Ми зробили дуже хороший старт у визначенні загальної платформи і, сподіваюся, що ми стали на один крок ближче до розгляду розкриття інформації та прозорості фінансових послуг ", сказала г-жа Норма Маккормік, голова ISO/COPOLCO.
Останнє оновлення на Середа, 24 лютого 2016, 16:46
 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua