Нові міжнародні стандарти для автомобільної галузі |
Вівторок, 19 липня 2016, 09:09 |
Міжнародні організації з стандартизації: Міжнародна електротехнічна комісія (IEC), Міжнародна організація з стандартизації (ISO), а також організація ASTM International вносять величезний вклад в роботу з підвищенню безпеки дорожнього руху шляхом підготовки і публікації відповідних стандартів, що стосуються найрізноманітніших сфер: від ременів безпеки для водіїв та пасажирів до методів оцінки якості палива. Нові стандарти зазначених організацій стосуються систем швидкої заміни акумуляторів електромобілів, методів виявлення води в нафтопродуктах, скління авто, а також інтелектуальних транспортних систем. Стандарт IEC на безпечну заміну батареї в електромобілях Електромобілі є одним з найбільш перспективних і екологічних видів дорожнього транспорту. Відсутність двигуна внутрішнього згоряння робить їх практично безшумними і дозволяє уникнути викидів в атмосферу цілого ряду забруднюючих повітря речовин, що виникають при згорянні вуглеводневого палива. Але при всьому при цьому електромобілі все ж поступаються авто з двигунами внутрішнього згоряння в розрізі декількох важливих параметрів. Наприклад, підзарядка їх акумуляторних батарей в разі використання стандартних зарядних пристроїв триває набагато довше, ніж заправка середньостатистичного автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння на АЗС. Одним з рішень цієї проблеми виступає технологія швидкої заміни акумулятора, який розрядився, на повністю заряджений на спеціальних станціях, які планується розміщувати уздовж магістралей. Це дозволить скоротити тривалість "дозаправки" електромобіля з годин до лічених хвилин. Безпечність цього процесу забезпечить стандарт IEC 62840-2:2016 "Система заміни батареї електромобіля - Частина 2: Вимоги безпеки", який в даний час знаходиться на стадії остаточного проекту, а його публікація намічена на осінь 2016 року. Стандарт ASTM на метод виявлення води в нафтопродуктах і мастильних маслах Використання досить якісного палива є запорукою тривалої і безпечної експлуатації автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Забезпечити належну якість вуглеводного викопного палива покликаний оновлений стандарт від ASTM D6304 "Стандартний метод випробувань для визначення наявності води в нафтопродуктах, мастильних маслах і присадних матеріалах з використанням кулонометричного титрування за методом Карла Фішера". Інформація про зміст води в цих продуктах допомагає виробникам і покупцям прогнозувати їх якість і експлуатаційні характеристики, а також запобігти передчасній корозії і зносу цінного обладнання. Міжнародні стандарти ISO на інтелектуальні транспортні системи Одним з важливіших сучасних напрямків розвитку дорожнього транспорту виступає концепція інтелектуальної транспортної системи, яка спирається на інноваційні технології моделювання і регулювання транспортних потоків і гарантує велику інформативність, ефективність і безпеку. Щоб сприяти подальшій популяризації цієї концепції, фахівці ISO опублікували відразу два принципово нових стандарти. Перший стандарт ISO/ТС 21219-14:2016 "Інтелектуальні транспортні системи. Інформація про рух транспорту і пересуванні мандрівників , що передається за допомогою протоколу TPEG2 - Частина 14: Додаток з паркувальною інформацією (TPEG2- PKI) ". Цей стандарт визначає вимоги до додатків для передачі паркувальної інформації на різні приймачі з використанням низки каналів, включаючи цифрове радіомовлення. Паркувальна інформація може бути представлена користувачеві різними способами, у тому числі текстом, голосом або за допомогою графіки. Другий стандарт називається ISO/ТС 21219-19:2016 "Інтелектуальні транспортні системи. Інформація про рух транспорту і пересуванні мандрівників, що передається за допомогою протоколу TPEG2 - Частина 19: Додаток з інформацією про погоду (TPEG2-WEA) ". Цей документ визначає вимоги до додатків для передачі інформації про погоду на різні приймачі. |