Головна

Авторизація



Міжнародна стандартизація: Нові настанови ISO щодо залучення персоналу PDF Друк e-mail
Середа, 17 червня 2020, 08:56

j009Залучення людей — це зобов’язання співробітників перед організацією для виконання поставлених завдань. Таке зобов’язання передбачає, що персонал зацікавлений у своїй роботі та піклується про свою організацію, і вкладає свою енергію в досягнення мети організації, а не працює тільки для отримання заробітної плати або просто для подальшого просування по службі. У такій ситуації ISO 10018 може відігравати важливу роль.

Стандарт ISO 10018:2020 «Менеджмент якості. Настанови щодо залучення людей» містить інформацію про складнощі залучення персоналу до впровадження системи  менеджменту якості  та  розуміння  того,  наскільки вона  актуальна  для повсякденної роботи. Орієнтуючись на кращу інтеграцію стратегій взаємодії, стандарт забезпечує основу для підвищення залученості та компетенції людей в організації, допомагаючи їм відчути себе частиною єдиного цілого.

Новий стандарт доповнює стандарт ISO 10015:2019 «Менеджмент якості. Настанови щодо менеджменту компетенції і розвитку персоналу». Обидва міжнародні стандарти — це практичні посібники для менеджерів і керівників, рекомендацій яких вони мають дотримуватися, а також впроваджувати їх та контролювати.

Компетентність і розвиток персоналу мають бути колективним аспектом організації, а не тільки конкретних людей. Люди мають оцінити взаємозв’язок між своєю поточною роботою і тим, як подальше навчання може відкрити нові можливості в організації. Якщо вони відзначать, що організація інвестує в навички за допомогою навчання та інших можливостей просування кар’єрними сходами, вони відчують себе єдиним цілим.

Стандарт ISO 10018 можна застосовувати до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу чи виду діяльності. Стандарт спрямований на роз’яснення принципів менеджменту якості та рекомендацій, як донести їх до персоналу, стандарт призначений для того, щоб регулярно посилатися на нього, а не просто як роздатковий матеріал для співробітників між нудними перельотами.

Стандарт ISO 10018:2020 був розроблений технічним комітетом ISO/TC 176 «Адміністративне управління якістю і забезпечення якості», підкомітетом SC 3 «Допоміжні технології», секретаріат якого веде NEN, член ISO з Нідерландів.

 

Сopyright 2009-2023, csm.kiev.ua