Головна

Авторизація



Електронна база даних сертифікації „УкрСЕПРО” знову працює в штатному режимі PDF Друк e-mail

Прес-служба Держспоживстандарту України

Електронна база даних сертифікації „УкрСЕПРО” знову працює в штатному режимі. Про це заявив Голова Держспоживстандарту України Олександр Матвійчук на брифінгу 21 вересня. Він повідомив, що був підписаний наказ Держспоживстандарту про скасування тимчасової системи роботи національної системи сертифікації та перехід на звичайний режим.

Я взяв це питання на особистий контроль, зважаючи на його державну значимість. Були мобілізовані всі ресурси для того, щоб якомога швидше відновити процедуру видачі сертифікатів відповідності та знову працювати в режимі on-line”, – наголосив Олександр Матвійчук.

Він зазначив, що для відновлення роботи бази „УкрСЕПРО” не знадобилося бюджетних коштів, відповідна робота була виконана власними силами Державного підприємства „Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” за кілька днів.

Олександр Матвійчук не назвав суми збитків, завданих у результаті збою роботи бази „УкрСЕПРО”, оскільки, за його словами, розслідування Служби безпеки України ще не завершено. При цьому, він зазначив, що особи, винні у зриві діяльності електронної бази даних, усунені від роботи і будуть покарані відповідно до законодавства. За словами Олександра Матвійчука, збій роботи бази „УкрСЕПРО” міг мати негативні наслідки для економіки країни, зокрема, призвести до ускладнень роботи Митної служби України.

Ми не допустили цього, але подібні форс-мажори, звичайно, не на користь державі, – сказав він. – Зараз головне наше завдання – налагодити системну і прозору роботу електронної бази даних національної сертифікації”.

***

Робота електронної бази даних сертифікації „УкрСЕПРО” буде модернізована і вдосконалена. Про це повідомив радник Голови Держспоживстандарту України Корнеліу Жалоба на брифінгу 21 вересня.

Повна автоматизація процесу видачі сертифікатів, яку ми плануємо впровадити із січня 2011 року, допоможе уникнути бюрократизації, зловживань та так званого людського фактору”, – зазначив він.

З початку 2011 року буде функціонувати єдина інтеграційна система і введено єдиний тариф, що полегшить роботу підприємців.

Ця система заощаджуватиме час і кошти підприємців, а також знизить мотивації для лобізму в різних галузях. Вся процедура перевірок, узгодження, видачі документації відбуватиметься через комп'ютер. Підприємцям необхідно буде тільки заповнити необхідні документи, відправити їх через мережу Інтернет та отримати результат”, – розповів радник Голови Держспоживстандарту.

На сьогодні система перебуває в розробці.

„Потреба в такому ресурсі є в багатьох державних служб, наприклад, у ДАІ, Митної служби тощо”, – вважає Корнеліу Жалоба. На його думку, такий підхід допоможе зупинити видачу фальшивих сертифікатів, поставить заслін контрабандним товарам.

Ми зможемо перевірити всю процедуру видачі сертифікатів. Сьогодні ж, як відомо, є структури-одноденки, які видають „ліві” сертифікати. Заходить в Україну контрабандний вантаж, а потім фірму, що видала на нього сертифікат, неможливо знайти, вона анулюється. За допомогою ж єдиної інтеграційної системи, робота якої буде прозорою, ми зможемо жорстко та ефективно боротися з цим явищем”, – сказав він.
***

Держспоживстандарт України не допустить цінових стрибків при визначенні нових тарифів на послуги сертифікації. Про це сказав Голова Держспоживстандарту України Олександр Матвійчук на брифінгу 21 вересня.

«Все повинно бути виважено і економічно обгрунтовано. Ми не допустимо необгрунтованого підвищення вартості послуг сертифікації. Така наша позиція погоджена з Міністерством економіки України і відповідає політиці уряду», – наголосив він.

Олександр Матвійчук зазначив, що тарифи на видачу сертифікатів повинні бути адекватні й зрозумілі представникам бізнесу, а процедура оформлення і видачі документів – абсолютно прозорою.

Також він додав, що керівництво Держспоживстандарту зробить все, аби з допомогою чіткої та автоматизованої роботи національної системи сертифікації ліквідувати бюрократичні перешкоди.
Останнє оновлення на Середа, 24 лютого 2016, 14:55
 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua