«Повністю інтегрований у мережу автомобіль – 2012» встановлює пріоритети стандартизації ІТС Друк

48_12Програми для стикування автомобілів та інтелектуальних транспортних систем (ІТС) є ключовою пріоритетною сферою, в якій для задоволення вимог промисловості необхідна стандартизація.

Це стало ключовим висновком 7-го семінару «Повністю інтегрований у мережу автомобіль», який проходив під час Міжнародного женевського автомобільного шоу - 2012. Семінар був підготовлений Організацією з міжнародного співробітництва в галузі стандартизації (WSC), що є партнерством ISO, ITU та IEC. Його відвідали експерти автомобільної промисловості та фахівці з усього світу.

50_12

Генеральний секретар ISO Роб Стіл виступив від імені WSC: «Ми повинні посилити нашу роботу з автомобільною промисловістю і реагувати на її потреби. В ISO ми хотіли б більш тісно працювати не тільки з нашими партнерами по WSC, а й з ключовими розробниками стандартів у цій галузі, які беруть участь в цьому семінарі. Давайте будемо настільки відвертими, наскільки це можливо. Конвергенція технологій викликає необхідність більш тісної взаємної співпраці».

Семінар «Повністю інтегрований у мережу автомобіль - 2012» дає огляд, як стандарти можуть підвищити безпеку автомобілів, скоротити кількість пробок і забруднення навколишнього середовища, а також  забезпечити більш безпечне водіння.

Основною темою обговорення стало те, як і які стандарти можуть прискорити розробку повністю інтегрованого в мережу автомобіля та його виведення на ринок. Семінар був організований завдяки відомому керівнику галузі Річарду Перрі-Джонсу, колишньому віце-президенту з глобального розвитку продукції та головному технічному директору компанії «Форд Мотор».

На серії круглих столів і дискусій на семінарі обговорювалися наступні теми:

  • електромобілі і електромобільність;

  • безпека автомобілів і фактори, що відволікають водія;

  • регіональні перспективи інтелектуальних транспортних систем - ринок країн Африки;

  • системи комунікації інтелектуальних транспортних систем;

  • стандарти для об'єднаних інтелектуальних транспортних систем.

49_12Інші галузі стандартизації, покликані задовольнити потреби промисловості, охоплюють:

  • електромобілі - орієнтація на зарядні елементи, зокрема, для рішень забезпечення фізичного зв'язку і потреби комунікації в ході процедури зарядки;

  • інтелектуальні транспортні системи - необхідно враховувати, що дані, отримані від автомобіля, можуть накопичуватися і використовуватися для інформування інших сторін, які використовують відомості про дорожню ситуацію, або керуюють нею;

  • безпека - використання мережі для поліпшення інформування щодо ситуації та забезпечення водія інформацією для виявлення та реагування на потенційні загрози;

  • використання ієрархічної архітектури для планування діяльності з стандартизації для врегулювання конфліктуючих вимог стандартизації та конкурентної диференціації.

Крім того, була досягнута домовленість щодо ключових питань поліпшення процесу стандартизації, в т.ч.:

  • забезпечення участі зацікавлених осіб;51_12

  • поліпшення існуючої взаємодії розробників стандартів;

  • концентрація на безпеці автомобілів з метою підвищення участі представників промисловості.

В останньому випуску «ISO Фокус +» за лютий 2012 року, який був розданий учасникам семінару, розповідається про те, як міжнародні стандарти можуть допомогти в створенні транспорту майбутнього.

Джерело: http://www.iso.org