Володимир Павленко: Робота з упорядкування ринку нафтопродуктів продовжується Друк

108_12Міністерство економічного розвитку і торгівлі України продовжує роботу з упорядкування ринку нафтопродуктів шляхом вдосконалення політики технічного регулювання. Про це повідомив заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі – керівник апарату Володимир Павленко на брифінгу перед «гарячою телефонною лінією» Кабінету Міністрів України.

Володимир Павленко зазначив, що у першу чергу це стосується питань щодо скасування технічних умов.

Заступник Міністра нагадав, що у березні Мінекономрозвитку своїми наказами скасувало державну реєстрацію 66 технічних умов на бензини автомобільні, паливо дизельне та їх компоненти, що дало можливість суттєво зменшити потрапляння на ринок неякісних паливо-мастильних матеріалів: «Після виходу двох наказів практично припинено застосування більшості технічних умов, які давали можливість це робити».

Він додав, що робота у цьому напрямі продовжується і вже під час додаткового аналізу виявлено близько 32 технічних умов, які також потребують скасування. З них більша половина передбачає виробництво альтернативних видів палива, шляхом змішування звичайного палива з різного роду спиртами.

Володимир Павленко зауважив, що проблема застосування домішок у паливі полягає у тому, що держава не може проконтролювати їх властивість під час застосування, включаючи екологічну та якісну складову.

«Уряд дуже серйозну увагу приділяє цьому питанню. Особлива увага приділяється тому, щоб це виробництво палива відбувалося на легальних підприємствах, де можна проконтролювати як сам технологічний процес, так і якість виробленої продукції», - наголосив він.

За словами заступника Міністра, зараз держава формує нову політику щодо виробництва палива відповідного через розробку технічного регламенту, що фактично дасть можливість відійти від потреби застосування технічних умов.

Володимир Павленко зазначив, що вжиття цих заходів дозволить забезпечити якісне паливо на АЗС, а споживачам не тільки ознайомитися з його характеристикою, а й переконатись в цьому під час експлуатації автомобілів Також ці заходи держави передбачають унеможливлення виготовлення палива у так званий «кустарний» спосіб. Заступник Міністра привів приклад, коли в Україну завозять базове пальне, до якого у нерегламентованих умовах додаються домішки, після чого ця суміш з’являються у вигляді того чи іншого брендового палива.

«Ми суттєво зменшимо та намагатимемося звести на нуль виробництво палива на «кустарних» виробництвах», - підкреслив він.

Джерело: Мінекономрозвитку України