Завдяки стандартизації Samsung впроваджує нові технології, а Renault знижує витрати Друк

144_12Samsung став одним з творців альянсу з розробки стандарту бездротового живлення мобільних пристроїв. 7 травня 2012 в Сеулі, Корея, Компанія Samsung Electronics оголосила створення консорціуму Alliance for Wireless Power (A4WP) спільно з Qualcomm Incorporated та іншими провідними компаніями в сфері бездротових технологій.

 

Мета цієї незалежної організації - розвиток міжнародного стандарту бездротової передачі електроенергії для живлення і зарядки споживчих пристроїв. Консорціум також буде займатися тестуванням, сертифікацією та забезпеченням відповідності нормативним вимогам продуктів, що підтримують такий стандарт. Альянс має намір охопити своєю роботою різні категорії споживчої електроніки, створивши, таким чином, цілу екосистему техніки з підтримкою бездротової зарядки.

 

Про технологію. Нова технологія забезпечить повну свободу одночасної зарядки електронних пристроїв у домашніх умовах, у автомобілях і т. д. У числі переваг такого підходу - проста конструкція приймальної і передавальної антен, проста система управління живленням, а також можливість передачі енергії через неметалеві поверхні. A4WP очікує реалізувати ці переваги без використання дорогих багатокатушкових повторювачів, які застосовуються в інших подібних системах. Передбачається, що єдина специфікація забезпечить одночасну зарядку декількох пристроїв, починаючи від продуктів, які не потребують великої кількості енергії до найсучасніших планшетних комп'ютерів.

143_12Наслідуючи приклад свого партнера по альянсу - компанії Nissan, французька компанія Renault вживає заходів зі скорочення витрат з допомогою стандартизації автокомпонентів.

Починаючи з наступного року, Nissan буде випускати автомобілі, використовуючи чотири основних модуля, скомбіновані в різних варіантах. Використовуючи модульний принцип і стандартизацію 80% деталей в своїх моделях, компанія розраховує знизити виробничі витрати на 30%. В даний час єдиними для всього легкового асортименту Nissan є тільки 40% деталей.

Renault планує вжити аналогічні заходи  і в рамках альянсу це може забезпечити ще більше зниження витрат. Так, Nissan і Renault, які вже використовують одні й ті ж шасі для своїх моделей, зможуть швидко розробляти нові моделі для зростаючих потреб ринків, що розвиваються, а також зможуть більш ефективно контролювати якість складання транспортних засобів, знижуючи його залежність від рівня кваліфікації робітників.