Стандартний шлях до успіху: Компанія Kia Motors Corporation Друк
Середа, 16 січня 2013, 14:28

9_13Компанія Kia Motors Corporation - корейська автомобілебудівна компанія входить до складу Hyundai Motor Group є одним з світових лідерів виробництва автомобілів: другий автовиробник в Південній Кореї і сьомий у світі. Компанія була заснована в 1944 році і займалася створенням індивідуальних засобів пересування - велосипедів і мотоциклів. У 70-хх роках був налагоджений випуск вантажних і легкових машин, а в 1988 році зійшов з конвеєра мільйонний автомобіль. У 2006 році головним дизайнером компанії Kia Motors став німець Петер Шрайер, який раніше  розробляв дизайн автомобілів Audi та Volkswagen. У 2009 році компанією продано більше 1,6 мільйонів автомобілів KIA, а в 2010 - вже більше 2, мільйонів. Офіційний слоган компанії - «The Power to Surprise» («Уміння дивувати»).

Свого грандіозного успіху компанія добилася завдяки виробництву саме тих автомобілів, які задовольняли потребам певних регіонів.

Інша складова успіху компанії - це надання продукції та послуг, що перевершують очікування клієнтів за оптимальною ціною. Якість продукції постійно вдосконалюється, нинішні власники компанії рекомендують її своїм родинам, друзям і колегам, збільшуючи зростання продажів.

Крім того, за рахунок спонсорства великих спортивних і творчих заходів, рекламних компаній значно підвищилася впізнаваність бренду Kia Motors Corporation.

У той же час стратегічне значення для розширення частки ринку Kia Motors Corporation відіграють міжнародні стандарти. Для компанії з 80% обсягу продажів за межами Кореї, міжнародні стандарти є одними з найбільш важливих інструментів управління. Інженери і дизайнери компанії, які працюють в установах по всьому світу, володіють достатніми знаннями в галузі міжнародних стандартів, що допомагає їм орієнтуватися в швидкозмінних технологіях. Стандарти дозволяють досягти високого рівня інтеграції і зберегти свої національні критерії на 149 ринках, на які надходить продукція компанії.

Для зростання компанії важлива як відповідність вимогам міжнародних стандартів, так і розробка та впровадження нових внутрішніх стандартів. Постійно проводяться дослідження міжнародних стандартів та зіставлення їх з інноваціями і творчим підходом компанії.

Участь у розробці міжнародних стандартів є життєвоважливі фактором для Kia Motors Corporation, яка сповнена рішучості домогтися успіху на десятиліття вперед, оскільки, таким чином, забезпечується повний розгляд і вирішення всіх існуючих питань.

Наріжний камінь нинішньої системи управління якістю Kia Motors Corporation - це стандарт ISO 9001:2008 «Системи управління якістю. Вимоги». Нинішня глобальна система управління якістю (GQMS) постійно вдосконалюється і спрямована на запобігання будь-яких дефектів якості.

Крім того, важливим інструментом для управління відносин компанії з постачальниками є стандарт ISO/TS 16949:2009 «Системи управління якістю. Окремі вимоги щодо застосування ISO 9001:2008 для виробництва автомобілів і запчастин до них». Стандарт допомагає провести більш точну оцінку компаній постачальників, в той же час самі постачальники можуть пропонувати різні поліпшення як технології, так і процесу управління. Компанія також використовує свій власний лист перевірки, що охоплює основні елементи стандарту ISO/TS 16949.

У компанії упроваджена система екологічного управління на основі стандарту ISO 14001:2004 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». З початку 2012 року компанія поступово покращувала ІТ-середовище системи з метою зміцнення структури управління і створення більш точно настроєних глобальних екологічних цілей.

З 2000 року Kia Motors Corporation взяла участь у добровільній угоді щодо економії енергії та скорочення викидів парникових газів. Для удосконалення енергетичного управління та контролю викидів парникових газів компанія в даний час готується пройти сертифікацію на відповідність стандарту ISO 50001:2011 «Системи енергетичного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування».

Статут соціальної відповідальності Kia Motors Corporation є прикладом для інших автовиробників. У 2008 році компанія оголосила, що її програма корпоративної соціальної відповідальності буде зосереджена на довірчому управлінні, управлінні навколишнім середовищем та корпоративній соціальної відповідальності керівництва. У 2009 році програма була прийнята і впроваджена на основі стандарту ISO 26000:2010 «Керівництво з соціальної відповідальності». Соціальна відповідальність для компанії це не просто декларація, це частина філософії управління, яка в даний час знаходиться в центрі всіх наших глобальних операцій.

Таким чином, стандарти підтримують весь життєвий цикл продукції компанії Kia Motors Corporation і саме їх впровадження надає впевненості у майбутньому стабільному успіху компанії.