Не губитися за кермом, завдяки новому стандарту ISO Друк
iso9Перший час за кермом орендованого або нового автомобіля ви змушені витрачати час на пошук елементів системи ручного керування, які забезпечують роботу замків, вікон, склоочисників і так далі. Оновлення стандарту ISO надає рішення та рекомендації щодо удосконалення дизайну системи ручного керування, що має велике значення для водіїв.

Мета розробки ISO 12214:2010, Транспорт дорожній. Стереотипи напрямки руху для систем ручного керування автомобіля - підвищення зручності і комфорту шляхом розробки стереотипів напрямки руху для систем ручного керування автомобіля, які відповідають потребам водія, а також надання методів перевірки задоволеності водійських очікувань.


Як правило, для того, щоб створити сильний стереотип, орієнтація та рухи ручного управління повинні відповідати орієнтації і рухам контрольованих елементів. Візьмемо, приміром, електрорегулювання дзеркал контролю. Напрямок знаків, наведених на контрольній панелі джойстика, і стрілки джойстика вказують стереотипи для переміщення дзеркала в полі зору, вгору, вниз, вліво або вправо.   За словами Джона Шутко, голови підкомітету, який розробив новий стандарт, стереотипи напрямку руху можуть мати істотний вплив на поведінку водія і зручність використання, особливо під час руху.
ISO 12214:2010 буде використовуватися дизайнерами, виробниками і постачальниками ручного керування для пасажирських, багатоцільових і вантажних автомобілів і автобусів.
Це друге видання скасовує та замінює перше видання (ISO 12214:2002).
ISO 12214:2010, Транспорт дорожній. Стереотипи напрямки руху для систем ручного управління автомобіля був розроблений технічним комітетом ІSО/ TК 22, транспортні засоби, шляхи, SC 13, ергономіка застосовних до автотранспортним засобам.