Держспоживстандарт розробляє заходи щодо удосконалення законодавства про захист прав споживачів |
Прес-служба Держспоживстандарту України За словами першого заступника Голови Держспоживстандарту Владислави Хижняк, сьогодні чинне законодавство про захист прав споживачів потребує подальшого розвитку і вдосконалення. Основні норми вітчизняного законодавства про захист прав споживачів базуються, переважно, на захисті прав громадян у разі придбання ними якісної та неякісної продукції або робіт, захисті прав у сфері споживчого кредитування, у разі здійснення нечесної підприємницької діяльності тощо. «Сьогодні, на жаль, законодавча ініціатива і практика спрямовані на обмеження прав споживача. Тому, Держспоживстандарт розроблятиме першочергові заходи щодо вдосконалення системи захисту прав споживачів шляхом вироблення законодавчих ініціатив», – повідомила Владислава Хижняк.Потребує змін Закон України «Про захист прав споживачів», насамперед, у частині захисту прав споживачів, де йдеться про придбання громадянами неякісної продукції. Також необхідно чітко визначити відповідальність порушника у зв’язку із здійсненням ним нечесної підприємницької діяльності. Суттєво не поліпшує ситуацію й проект змін до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Його положення обмежують здійснення належного захисту прав споживачів з боку держави. «Який сенс у проведення перевірок, якщо контролюючі органи змушені попереджати про перевірку за 10 днів», – каже Владислава Хижняк. |
Останнє оновлення на Середа, 24 лютого 2016, 15:06 |