Стандарти ISO, які повинні поліпшити якість морських видів палива |
Нове видання двох стандартів ISO на морське паливо були розроблені для задоволення вищих міжнародних вимог до якості повітря, безпеки судноплавства, характеристикам двигуна і здоров'я екіпажу.
Четверте видання стандарту ISO 8217:2010 «Нафтопродукти. Паливо (клас F). Технічні характеристики морських видів палива» було обумовлено проханням партнера ISO - Міжнародної морської організації (IMO) - підготовки до введення переглянутого Додатку VI Міжнародної конвенції із запобігання забрудненню з суден (MARPOL). Нова редакція ISO 8217 та ISO 8216 буде сприяти підвищенню міжнародного узгодження морських категорії палива і підніме планку якості. Вони стискають існуючі обмеження і додають нові параметри, щоб відповідати розвитку технології в цьому секторі і підвищенню очікувань зацікавлених сторін. Стандарти були розроблені робочою групою WG 6, Класифікації і специфікації морських видів палива, підкомітетом SC 4, Класифікації та специфікація, з технічного комітету ISO/TC 28, Нафтопродукти та мастильні матеріали. WG 6 складається з 47 експертних членів з 14 країн, що охоплюють весь спектр інтересів зацікавлених сторін у морській галузі: виробників морського палива, великих нафтових компаній, морських виробників двигунів, судновласників, суднобудівників, морських покупці палива, морських постачальників палива і дистриб'юторів, класифікаційних товариств, техніческіхе університетів, науково-дослідницьких і розвиваючих інженерних центрів, служб раціонального використання енергії, морських інженерів і морських служб тестування мазуту. |