Опубліковано новий стандарт ISO для бункерування суден, що працюють на ЗПГ Друк

21_17В останні роки судна, що працюють на зрідженому природному газі (ЗПГ) стали габаритніше, транзитні відстані збільшилися, з`явилася можливість бункеруватися в багатьох портах світу. У зв'язку зі збільшенням попиту на судна, що працюють на зрідженому природному газі (ЗПГ), а також на практичне, рентабельне та ефективне бункерування ЗПГ, назріла необхідність стандартизувати ці операції на міжнародному рівні.

Багато країн Північної Європі використовують зріджений природний газ як пальне для суден вже понад десять років, що засвідчило дуже хороші показники безпеки. Оскільки цей досвід почав використовуватися в інших країнах світу, Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) розробила новий стандарт, який забезпечить бункерування ЗПГ на безпечній і сталій основі.

Новий стандарт ISO 20519:2017 «Судна і морські технології. Специфікація для бункерування суден на зрідженому природному газі» допоможе операторам вибирати постачальників суднового палива, яке відповідає встановленим стандартам безпеки і якості палива"

Стандарт ISO 20519:2017 містить вимоги, які не потрапляють під дію Міжнародного кодексу будівництва та устаткування судів, що перевозять зріджені гази наливом (Кодекс IGC).

Стандартизація практики безпеки стала необхідною, щоб незалежно від того, де відбувається бункерування, був забезпечений загальний комплекс вимог, які однаково розумілися б як постачальником ЗПГ, так і командою судна.