Два нових стандарта ISO щодо безпечної утилізації суден Друк

iso55ISO опублікувала дві нові специфікації ISO/PAS 30006:2010 «Системи менеджменту рециклінгу судів. Діаграми, що показують місцезнаходження небезпечних матеріалів на борту судна» та ISO/PAS 30007:2010 «Судна та морські технології. Заходи щодо запобігання викидів азбесту та його впливу під час рециклінгу судів». Метою цих загальнодоступних специфікацій (PAS) є підвищення безпеки працівників та захист навколишнього середовища.

Рециклінг судів сприяє сталому розвитку та є найбільш екологічно безпечним способом утилізації судів, оскільки практично будь-яка частина корпусу і обладнання суден можуть бути повторно використані. Опубліковані специфікації містять керівництва з підготовки суден для рециклінгу, вони також допоможуть звести до мінімуму використання потенційно небезпечних матеріалів і відходів протягом усього терміну експлуатації судна.

Згідно Гонконгської конвенції судна, що відправляються на утилізацію, повинні мати опис усіх небезпечних матеріалів, які містяться на них. Специфікація ISO/PAS 30006:2010 містить вимоги до діаграм, що вказує місцезнаходження небезпечних матеріалів на судах.

Працівники судноверфей мають підвищений рівень ризику захворювань, пов'язаних з азбестом, особливо якщо вони зайняті в діяльності з утилізації суден. Специфікація ISO/PAS 30007:2010 вказує ефективні методи зведення до мінімуму пов'язаних з азбестом небезпек при утилізації судів. Це робиться як за рахунок скорочення випуску азбесту в навколишнє середовище, так і за рахунок скорочення впливу азбесту на працівників.

Специфікації ISO/PAS 30006:2010 та ISO/PAS 30007:2010 відповідають очікуванням суднобудівної промисловості, які стосуються питань безпеки навколишнього середовища, а також охорони праці, здоров'я та безпеки працівників у галузі утилізації судів.