Міжнародна стандартизація: Технічна специфікація IEC підвищує безпеку на дорогах Друк
Вівторок, 20 лютого 2018, 11:19

021_18Міжнародна електротехнічна комісія (IEC) розробила новий нормативний документ, що допоможе автовиробникам комплектувати нові автомобілі передовими програмно-апаратними відеосистемами для усунення "мертвих зон"  - ділянок огляду, закритий від водія в різних дорожніх ситуаціях.

Нова технічна специфікація отримала назву IEC ТС 63033-1:2017 "Автомобільні мультимедійні системи та обладнання. Система контролю руху. Частина 1: Загальні положення". У документі описується система моніторингу, яка дозволяє водіям бачити все навколо своїх автомобілів, перемикаючись між камерами на корпусі авто з різними точками огляду.

"Мертві зони" є однією з головних причин дорожньо-транспортних пригод. До сих пір водіям було важко швидко обробляти візуальну інформацію, аналізуючи кілька областей огляду. Інтелектуальні системи моніторингу руху, описані в документі IEC ТС 63033-1, дозволяють автомобілістам виявляти перешкоди навіть в "мертвих зонах", не припиняючи динамічний рух. Причому відбувається це автоматично.

Cистема моніторингу руху транспортного засобу, описана в документі, використовує технологію "вільної точки огляду" для створення складного панорамного зображення з зовнішніх відеокамер. Вона забезпечує правильне позиціонування транспортного засобу по відношенню до його оточення, створюючи оптимальний огляд на основі вхідних зображень з камери заднього виду для допомоги при парковці, а також з камер огляду "мертвих зон" і камер на даху.

Він був розроблений, щоб допомогти водіям краще оцінювати обстановку в зовнішньому середовищі в безпосередній близькості від їх машин.

Передбачається, що IEC ТС 63033-1 - лише початок цілої серії стандартів. Перша частина надає модель для створення об'ємного зображення на базі мультимедіа-контенту, що надходить з системи моніторингу. У другій частині будуть описані набори даних, що надаються системою моніторингу руху, які включають в себе способи запису вихідних даних для створення реальних візуальних зображень. У третій частині будуть вказані методи вимірювання об'ємних зображень для потреб системи моніторингу руху.