Головна

Авторизація



Міжнародна організація з стандартизації ISO допомагає боротися з піратством PDF Друк e-mail
Четвер, 21 березня 2013, 11:02

65_13За останні роки значно почастішали піратські напади на судна, результатом яких стають втрачені життя і травматичні випробування для заручників. Для судноплавства такі напади коштують мільярди доларів, втрачені вантажі й виплати викупу. В даний час все більше судноплавних компаній змушені звертатися до послуг озброєної бортовий охорони. І хоча використання озброєних співробітників стримує піратів, наявність зброї на борту суден під час перетинання міжнародних вод викликає ряд проблем.

Нові керівні принципи, опубліковані ISO в стандарті ISO/PAS 28007:2012 «Судна та морські технології. Керівні вказівки для приватних компаній з охорони на морі (PMSC), що надають на судна персонал озброєної охорони, найнятий за приватним контрактом (і попереднім контрактом)», можуть надати реальну допомогу в ситуації, що склалася.

Стандарт був опублікований в рекордно короткі терміни, щоб задовольнити гостру потребу ринку. У розробці стандарту брали участь фахівці Міжнародної морської організації (IMCO), діяльність якої спрямована на прийняття норм і стандартів щодо забезпечення безпеки на морі. Крім того, він узгоджений з великими міжнародними корпораціями і спецслужбами, а також правоохоронними органами, такими як Інтерпол, Європейською комісією і Радою Безпеки ООН.

Стандарт ISO/PAS 28007 є єдиним міжнародним стандартом, що стосуються озброєної охорони на бортах судів. Цей документ містить важливу інформацію щодо безпеки приватних судноплавних компаній, яка допоможе у виборі постачальників послуг. У ньому також описані вимоги для застосування стандарту ISO 28000:2007 «Системи управління безпечністю ланцюга поставок. Технічні умови».

Стандарт ISO/PAS 28007:2012 «Судна та морські технології. Керівні вказівки для приватних компаній з охорони на морі (PMSC), що надають на судна персонал озброєної охорони, найнятий за приватним контрактом (і попереднім контрактом)» розроблений технічним комітетом ISO TC 8 «Суднобудування та морські технології».

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua