Головна

Авторизація



Почалося публічне обговорення проектів змін до «паливного» і «транспортного» технічних регламентів Митного союзу PDF Друк e-mail
Понеділок, 08 квітня 2013, 10:00

78_13За підсумками попереднього розгляду проектів змін до технічних регламентів Митного союзу «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» та «Про безпеку колісних транспортних засобів» ЄЕК винесла їх на публічне обговорення.

Технічний регламент Митного союзу «Про вимоги до автомобільного та авіаційного бензину, дизельного і суднового палива, палива для реактивних двигунів і мазуту» (ТР ТЗ 013/2013) прийнятий Рішенням Комісії Митного союзу від 18 жовтня 2011 р. № 826, чинний з 31 грудня 2013 р. Сфера дії технічного регламенту поширюється на випущені в обіг і ті, що знаходяться в обігу на єдиній митній території Митного союзу, автомобільний та авіаційний бензини, дизельне і суднове паливо, паливо для реактивних двигунів та мазут.Техніческій регламент не поширюється на паливо, що поставляється за державним оборонним замовленням на експорт за межі єдиної митної території Митного союзу, яке знаходиться на зберіганні в організаціях, що забезпечують збереження державного матеріального резерву, а також для потреб власного споживання на нафтових промислах і бурових платформах.

Технічний регламент Митного союзу «Про безпеку колісних транспортних засобів» (ТР ТЗ 018/2011) прийнятий Рішенням Комісії Митного союзу від 9 грудня 2011 р. № 877, набирає чинності з 1 січня 2015 року. До об'єктів технічного регулювання, на які поширюється дія цього технічного регламенту, відносяться: колісні транспортні засоби категорій L, M, N і О, призначені для експлуатації на автомобільних дорогах загального користування (далі - транспортні засоби), а також шасі; компоненти автомобілів, що роблять вплив на безпеку транспортних засобів. Дія цього технічного регламенту не поширюється на транспортні засоби:

1) які мають максимальну швидкість, передбачену їх конструкцією, не більше 25 км / год;

2) призначені виключно для участі у спортивних змаганнях;

3) категорій L і M1, з дати випуску яких пройшло 30 і більше років, а також категорій М2, М3 і N, не призначені для комерційних перевезень пасажирів і вантажів, з дати випуску яких пройшло 50 і більшероків, з оригінальними двигуном, кузовом та за наявності - рамою, збережені або відреставровані до оригінального стану;

4) ввозяться на єдину митну територію Митного союзу, на строк не більше 6 місяців і ті, що поміщаються під митні режими, що не передбачають можливість відчуження;

5) ввозяться на єдину митну територію Митного союзу, як особисте майно, фізичними особами, які є учасниками національних державних програм з надання сприяння добровільному переселенню осіб, що проживають за кордоном, або визнаними у встановленому порядку біженцями або вимушеними переселенцями;

6) належать дипломатичним і консульським представництвам, міжнародним (міждержавним) організаціям, що користуються привілеями та імунітетами відповідно до загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, а також співробітникам цих представництв (організацій) та членам їх сімей;

7) позашляхові великовантажні транспортні засоби.

Згідно з діючими нормативно-правовими актами термін публічного обговорення проектів змін до технічних регламентів становить 60 днів з дня розміщення повідомлення про розробку проекту технічного регламенту на офіційному сайті ЄЕК.

Проекти змін розміщені за адресою: http://www.tsouz.ru/db/techreglam/Pages/Proekty_izm_v_TR_spisok.aspx.

Зауваження та пропозиції (відгуки) за проектами змін у технічні регламенти від зацікавлених осіб держав Митного союзу і третіх країн направляються в Євразійську економічну комісію.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua