Головна

Авторизація



Білоруська реклама перестане дарувати «подарунки» PDF Друк e-mail
Вівторок, 09 квітня 2013, 09:19

80_13Міністерство торгівлі Білорусі збирається посилити вимоги до реклами: слова «безкоштовно», «подарунок» і «нуль рублів» назавжди покинуть рекламні акції.

На жаль, слова «подарунок», «нуль» або «безкоштовно» не завжди означають дійсно безоплатну акцію, а часто просто вводять споживача в оману. Що б виправити ситуацію білоруські власті внесли зміни в законодавство про рекламу, що стосуються заборони на хибну інформацію. Причому зміни внесені таким чином, що це не закритий перелік слів, які не бути використані в рекламі. «Ми теж прекрасно розуміємо, що російська мова багата, тому в законі буде говоритися: «і інші слова, що створюють враження, що послуга надається безкоштовно» хоч вона має певну плату», - уточнює консультант управління захисту прав споживачів та контролю за рекламою Міністерства торгівлі Білорусі Ірина Гаврильчик.

Крім того, згідно зі змінами знижки на товари будуть розраховуватися виключно від вартості товару, а не від «ціна + торговельна надбавка», як це робиться сьогодні. У підсумку покупець, потрапляючи в магазин, чує цілком законну фразу: «На жаль,  вже усе розкупили», витративши при цьому час даремно.

В першу чергу нюанси законодавства торкнуться мобільних операторів, що встановлюють ціну за розмови або інтернет-трафік «0 рублів». Цю фразу вони зможуть написати, тільки в тому випадку, коли це будуть дійсно безкоштовні послуги. А про додаткові умови доведеться повідомляти не крихітними буквами, а звичайним шрифтом.

Дані зміни в закон «Про рекламу» в Білорусі вступлять в силу в липні цього року, за порушення передбачений штраф у розмірі до 600 доларів.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua