Головна

Авторизація



Як вберегтися від шуму у відкритому офісі? PDF Друк e-mail
Середа, 15 травня 2013, 10:03

120_13Якщо ви працюєте в офісі з відкритим плануванням, то можливо відчуваєте складності при роботі в такому середовищі, в основному через шум. Основним джерелом шуму є телефонні дзвінки та розмови співробітників. Коли безліч людей одночасно розмовляють на певный дистанції, то зміст розмови розібрати неможливо, а шум, що виникає при цьому, накладає екрануючий ефект на шум від розмов, що відбуваються на близькій відстані. А, як відомо, розпізнавання мови відволікає набагато сильніше, ніж інші звуки такої гучності.

З метою вирішення цієї проблеми розроблено новий стандарт ISO 3382-3:2012 «Акустика. Вимірювання акустичних параметрів приміщень. Частина 3. Офіси з відкритим плануванням», який є третім в даній серії стандартів, після:

стандарту ISO 3382-1:2009 «Акустика. Вимірювання акустичних параметрів приміщень. Частина 1. Зали для глядачів» та

стандарту ISO 3382-2:2008 «Акустика. Вимірювання акустичних параметрів приміщень. Частина 2. Час реверберації в звичайних приміщеннях»,

розроблених технічним комітетом ISO TC 43/SC 2 «Акустика будівель».

Найбільш важливими акустичними параметрами в офісах з відкритим плануванням є кількість звуковбирного матеріалу, використання екранів і фоновий шум.

Хоча акустика приміщень, як правило, описується часом реверберації (тобто тривалістю звучання в закритому просторі після генерації звуку), стандарт ISO 3382-3 вводить інші акустичні параметри. Це коефіцієнт загасання в просторі для типового спектра мови і розрізнення промови залежно від відстані, які дозволяють розрахувати два важливих показника: відстань особистого простору та дистанцію відволікання.

Особистий простір визначає відстань від джерела, на якому мова більше не помітна через загасання і фоновий шум. У ряді офісів, проте, це відстань менше сумарної довжини офісу, що означає відсутність особистого простору.

Відволікання відноситься до дистанції, на якій мова помітна частково, але в основному зливається з фоновим шумом. Ідеальне рішення полягає в тому, щоб зібрати людей, які хочуть поділитися інформацією, переважно в зоні відволікання, і видаляти тих, хто належить до інших груп.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua