У Китаї за рекламу неякісних товарів будуть відповідати навіть знаменитості |
Верховний народний суд Китаю опублікував статистику щодо злочинів у сфері порушення продовольчої безпеки. Її результати були невтішні: у порівнянні з 2011 роком торік удвічі збільшилася кількість розглянутих у судовому порядку справ, що стосуються реклами небезпечних продуктів та у два з половиною рази збільшилася кількість засуджених за подібні злочини. Це стало поштовхом для посилення відповідальності за злочини у сфері недобросовісної реклами, яке більшою мірою торкнеться знаменитостей. Представники правоохоронних органів Китаю впевнені, що відомі особистості подвійно відповідальні за свої вчинки і слова, оскільки багато хто довіряють їх думці, в тому числі і в сфері реклами. Тому знаменитостей, які рекламують небезпечні продукти, чекає кримінальна відповідальність, яка також торкнеться всіх, тих, хто займається просуванням неякісної продукції на ринок. |
Останнє оновлення на Середа, 16 грудня 2015, 15:29 |