Головна

Авторизація



У Китаї за рекламу неякісних товарів будуть відповідати навіть знаменитості PDF Друк e-mail

122_13Верховний народний суд Китаю опублікував статистику щодо злочинів у сфері порушення продовольчої безпеки. Її результати були невтішні: у порівнянні з 2011 роком торік удвічі збільшилася кількість розглянутих у судовому порядку справ, що стосуються реклами небезпечних продуктів та у два з половиною рази збільшилася кількість засуджених за подібні злочини.

Це стало поштовхом для посилення відповідальності за злочини у сфері недобросовісної реклами, яке більшою мірою торкнеться знаменитостей. Представники правоохоронних органів Китаю впевнені, що відомі особистості подвійно відповідальні за свої вчинки і слова, оскільки багато хто довіряють їх думці, в тому числі і в сфері реклами. Тому знаменитостей, які рекламують небезпечні продукти, чекає кримінальна відповідальність, яка також торкнеться всіх, тих, хто займається просуванням неякісної продукції на ринок.

Останнє оновлення на Середа, 16 грудня 2015, 15:29
 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua