Головна

Авторизація



Новий міжнародний стандарт на відстеження вантажоперевезень допоможе заощадити мільйони PDF Друк e-mail
Понеділок, 13 січня 2014, 10:05

9_2014На початку 2014 року Міністерство оборони США почало використовувати принципово нову технологію автоматичного відстеження вантажоперевезень та ідентифікації вантажів за допомогою активної радіочастотної ідентифікації (aRFID). Фахівці вважають, що цей крок дозволить щорічно економити не менше 5 мільйонів доларів США за рахунок скорочення транспортних і логістичних витрат.

Дана технологія описана в міжнародному стандарті ISO/IEC 18000-7:2009 "Інформаційні технології. Ідентифікація радіочастоти для керування виробом. Частина 7. Параметри для активного зв'язку через повітряний інтерфейс на частоті 433 мГц", розробленому фахівцями Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) і міжнародної електротехнічної комісії (IEC).

Технологія радіочастотної ідентифікація грунтується на використанні радіосигналів для зчитування або запису даних, що зберігаються в так званих транспондерах (або RFID-мітках). Дана технологія дозволяє виробляти бездротову автоматичну ідентифікацію та відстеження міток, які приєднуються до певних об'єктів і можуть передавати сигнал на відстань до 100 метрів. Стандартна RFID -система включає в себе пристрій, що зчитує і одну або кілька RFID-міток. У стандарті ISO/IEC 18000-7:2009 на aRFID-мітки серед іншого описано, як подібні мітки і інтеррогатори можуть обмінювати один з одним технічною інформацією.

Раніше Міноборони США використовувало технологію автоматичної ідентифікації, в основі якої лежали радіочастотні мітки , відповідні вимогам стандарту ANSI INCITS 256-2001 "Радіочастотна ідентифікація (RFID)", розробленого спільно Американським національним інститутом стандартизації (ANSI) і Міжнародним комітетом зі стандартів на інформаційні технології (INCITS). В даний час вимоги цього стандарту застаріли, і для переходу на мітки нового покоління стало необхідним впровадження нового стандарту ISO/IEC 18000-7:2009.

Серед іншого впровадження нового стандарту дозволить:

  • збільшити кількість унікальних ID-номерів міток, які обслуговуються в рамках однієї системи;
  • усунути проблеми, пов'язані з втратою або пошкодженням міток під час або після доставки тих чи інших вантажів.

Перехід на сумісний зі стандартом ISO механізм відстеження вантажоперевезень принесе з собою ряд додаткових переваг. По-перше, завдяки тому, що стандарт ISO 18000-7 і сумісні з ним пристрої отримали широке поширення на світовому рівні, виробники подібних aRFID-транспондерів та інтеррогаторів змогли на третину знизити вартість своїх продуктів у порівнянні з сумісними зі стандартом ANSI INCITS 256-2001 аналогами. По-друге, завдяки спрощеним рекомендаціям і дешевизні устаткування підрядники, які стануть використовувати нові мітки, зможуть значно знизити вартість своїх послуг.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua