Головна

Авторизація



Опублікований пакет стандартів CEN і ETSI на інтелектуальні транспортні системи PDF Друк e-mail
Понеділок, 17 лютого 2014, 09:50

39_2014В даний час європейськими дорогами колесить більше 200 мільйонів транспортних засобів, при цьому на підприємствах автопрому по всьому континенту, а також в компаніях, діяльність яких пов'язана з розвитком дорожньо -транспортної інфраструктури, працює близько 13 млн.фахівців. Саме тому автомобільна промисловість Європи повинна знаходитися в авангарді прогресу, коли справа доходить до впровадження нових технологій.

Проте, "підключення до Мережі автомобілів " наступного покоління не зможуть повною мірою розкрити свій потенціал, якщо не будуть розроблені і впроваджені універсальні специфікації, що регламентують їх взаємодію з аналогічними авто або елементами дорожньої інфраструктури. Ось чому в 2009 році Європейська комісія прийняла рішення про направлення офіційного запиту на адресу Європейського комітету з стандартизації (CEN) та Європейського інституту по стандартизації електрозв'язку (ETSI ) щодо підготовки узгодженого пакету стандартів, технічних умов і керівних принципів для впровадження і підтримки працездатності кооперативними інтелектуальних транспортних систем по всій Європі.

І ось недавно представники  CEN та ETSI повідомили , що основний пакет стандартів на Кооперативні інтелектуальні транспортні системи (C- ITS) був благополучно затверджений і опублікований.

38_2014

Дані стандарти дозволять автомобілям різних виробників обмінюватися технічною інформацією один з одним і з сумісними елементами дорожньої інфраструктури. Крім того, впровадження цих документів сприятиме запобіганню дорожньо-транспортних пригод , завдяки тому, що системи на їх основі зможуть направляти автомобілістам попереджувальні повідомлення про взаємодію з іншими учасниками дорожнього руху, дорожні роботи , пробки та інші потенційно небезпечні ситуації. Подібне підвищення безпеки автотранспорту може бути досягнуто за рахунок використання бездротових комунікаційних технологій для організації каналів передачі даних між транспортними засобами та дорожньою інфраструктурою, а також для виявлення потенційних ризиків в режимі реального часу.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua