Міжнародний стандарт ISO 7117 «Мотоцикли. Метод вимірювання для визначення максимальної швидкості», що надає виробникам і тестуючим органам методики для вимірювання максимальної швидкості мотоциклів, був оновлений з метою забезпечення більш точних результатів вимірювань, що враховують нові технології. У третьому виданні всі методи випробувань та умови, такі як точність системи вимірювань і кліматичні умови, переглядались й оновлювались. У ISO 7117:2010 описуються різні стадії випробувань: Підготовка випробування мотоциклів, Вимірювальне обладнання та точність, Випробувальні полігони, Атмосферні умови, Порядок проведення випробувань і розрахунок середньої швидкості, Презентація результатів.
Деякі з методів випробувань, зазначених у попередній версії ISO 7117, вже застаріли і непрактичні. Наприклад, у старих виданнях ISO 7117 дозволяється використовувати під час випробувань такі засоби вимірювань, як "ручний прапор" і "секундомір". Оновлена версія стандарту передбачає такі пристрої і технології, як фотоелемент і електронні лічильники для підвищення точності вимірювань. ![iso17](/images/stories/iso17.jpg) Методи випробувань за умови їзди по круговому випробувальному полігону, які використовуються у ряді регіонів, також суттєво переглянуті для забезпечення узгодженості з результатами тестування на прямих випробувальних треках або на дорогах, якщо випробувальні треки недоступні.
Г-н Мікіо Като, голова підкомітету ISO, який розробив стандарт, коментує: "ISO 7117:2010 надає корисну інформацію щодо контрольно-вимірювальної апаратури та атмосферних умовах, яких необхідно дотримуватися, щоб забезпечити точність вимірювання швидкості мотоцикла. Оновлені стандарти, що враховують новітні технології, будуть сприяти більш точним вимірам, необхідним як виробникам, так і тестуючим органам. ISO 7117:2010 «Мотоцикли. Метод вимірювання для визначення максимальної швидкості» був розроблений технічним комітетом ISO / ТС 22, Транспортні засоби, шляхи, підкомітет SC 22, Мотоцикли. |