Головна

Авторизація



Міжнародні стандарти для фінансового сектора PDF Друк e-mail
Четвер, 31 липня 2014, 10:39

240_2014В наш час інтенсивно розвивається автоматизація світового фінансового сектора. При цьому найбільш актуальним процесом стає стандартизація повідомлень, що курсують між фінансовими установами і компаніями. З метою впорядкування процесів обміну повідомленнями у фінансовому секторі, мінімізації ризику помилок, пов'язаних з перерозподілом активів Междунродной організацією зі стандартизації (ISO) була розроблена серія стандартів ISO 20022 "Фінансові послуги. Універсальна фінансова промислова схема повідомлення".

У випадку угод з активами, що характеризуються високою вартістю, помилки можуть призвести до значних фінансових втрат. На думку експерта, інтенсивне впровадження стандартів серії ISO 20022 у всьому світі відкриє можливості для подальшої автоматизації та інтенсифікації наскрізної обробки транзакцій (Straight-Through Processing; STP), щоб домогтися подальшого зменшення ризиків, пов'язаних з обробкою даних.

Документи серії ISO 20022 широко використовується на багатьох великих фінансових ринках, наприклад, Японія, США і Єврозона. Там ці стандарти застосовуються в рамках проекту переходу на Єдину зону платежів в євро (SEPA). Крім того, мережа SWIFT, яка є глобальним постачальником послуг у галузі безпечного обміну фінансовими повідомленнями, використовує документи із серії ISO 20022 при організації обміну повідомленнями між інвестиційними фондами, а також при здійсненні платіжних операцій.

Однією з останніх фінансових установ, що впровадили цей стандарт є Сінгапурська фондова біржа (SGX). Віце-президент SGX Лай Кок Леонг впевнений, що використання ISO 20022 для організації розрахунків з цінних паперів робить їх обробку більш стандартизованим і послідовним процесом. «Наші послуги доступні організаціям з різних сегментів фінансового сектора, ми взаємодіємо безпосередньо з брокерами і банками-кастодіанами, які є членами SGX. Але брокери і банки, в свою чергу, звертаються до своїх клієнтів, тому дуже важливо, щоб ми надавали чіткі, уніфіковані послуги обміну повідомленнями, які могли б перенаправлятися на адресу різних кінцевих клієнтів безпосередньо чи опосередковано з використанням наших послуг, а також за допомогою різних IT-систем", - підкреслив він.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua