Головна

Авторизація



Набули чинності технічні регламенти МС у сфері залізничного транспорту PDF Друк e-mail
Понеділок, 04 серпня 2014, 12:56

246_20142 серпня 2014 року набули чинності технічні регламенти Митного союзу (МС):

«Про безпеку залізничного рухомого складу»,

«Про безпеку високошвидкісного залізничного транспорту»

«Про безпеку інфраструктури залізничного транспорту».

Технічний регламент МС «Про безпеку залізничного рухомого складу»

Технічний регламент МС «Про безпеку залізничного рухомого складу» (ТР ТС 001/2011) поширюється на вперше розроблений (модернізований) залізничний рухомий склад і його складові частини, що випускаються в обіг для використання на залізничних коліях загального та незагального користування шириною колії 1520 мм на митній території МС зі швидкостями руху до 200 км/год включно.

Залізничний рухомий склад включає в себе:

1) локомотиви;

2) моторвагонний рухомий склад і його вагони;

3) пасажирські вагони локомотивної тяги (далі - пасажирські вагони);

4) вантажні вагони;

5) спеціальний залізничний рухомий склад.

Вимоги ТР ТС 001/2011 обов'язкові при проектуванні і виробництві залізничного рухомого складу та його складових частин, а також оцінки відповідності продукції.

Дія ТР ТС 001/2011 не поширюється на залізничний рухомий склад технологічного залізничного транспорту організацій, призначений для переміщення людей і матеріальних цінностей на території організацій та виконання початково-кінцевих операцій із залізничним рухомим складом для власних потреб організацій.

Вимоги до експлуатації залізничного рухомого складу в частині забезпечення безпеки руху встановлюються законодавством про залізничний транспорт держав-членів МС.

Технічний регламент встановлює вимоги до залізничного рухомого складу і його складових частин з метою захисту життя і здоров'я людини, тварин і рослин, збереження майна, а також попередження дій, що вводять в оману споживачів (користувачів) щодо його призначення та безпеки.

Технічний регламент МС «Про безпеку високошвидкісного залізничного транспорту»

Технічний регламент МС «Про безпеку високошвидкісного залізничного транспорту» (ТР ТС 002/2011) поширюється на високошвидкісний залізничний транспорт.

Об'єктом технічного регулювання ТР ТС 002/2011 є високошвидкісний залізничний транспорт, який включає в себе:

а) вперше розроблений (модернізований) високошвидкісний залізничний рухомий склад і його складові частини, що випускаються для експлуатації на залізничних коліях загального користування шириною колії 1520 мм на митній території держав-членів МС зі швидкостями руху більше 200 км/год;

б) інфраструктуру високошвидкісного залізничного транспорту, яка включає в себе:

такі підсистеми інфраструктури високошвидкісного залізничного транспорту як залізничний шлях, залізничне електропостачання, залізнична автоматика і телемеханіка, залізнична електрозв'язок, а також станційні будівлі, споруди та пристрої;

складові частини підсистем і елементи складових частин підсистем інфраструктури високошвидкісного залізничного транспорту.

Вимоги ТР ТС 002/2011 обов'язкові при проектуванні, виробництві, будівництві, монтажі, налагодженні, прийманні і введенні в експлуатацію високошвидкісного залізничного рухомого складу та його складових частин, об'єктів інфраструктури високошвидкісного залізничного транспорту, будівництво яких закінчено, а також оцінки відповідності продукції.

Вимоги до експлуатації високошвидкісного залізничного транспорту в частині забезпечення безпеки руху встановлюються законодавством про залізничний транспорт держав-членів МС.

Технічний регламент встановлює вимоги до високошвидкісного залізничного транспорту з метою захисту життя і здоров'я людини, тварин і рослин, збереження майна, а також попередження дій, що вводять в оману споживачів (користувачів) щодо його призначення та безпеки.

Технічний регламент МС «Про безпеку інфраструктури залізничного транспорту»

Технічний регламент МС «Про безпеку інфраструктури залізничного транспорту» (ТР ТС 003/2011) поширюється на інфраструктуру залізничного транспорту, у тому числі загального і незагального користування.

Об'єктом технічного регулювання ТР ТС 003/2011 є інфраструктура залізничного транспорту, яка включає в себе:

а) такі підсистеми інфраструктури залізничного транспорту як залізничний шлях, залізничне електропостачання, залізнична автоматика і телемеханіка, залізничний електрозв'язок, а також станційні будівлі, споруди та пристрої;

б) складові частини підсистем і елементи складових частин підсистем інфраструктури залізничного транспорту за переліком згідно з додатком № 1 до ТР ТС 003/2011.

Вимоги ТР ТС 003/2011 обов'язкові при проектуванні, виробництві, будівництві, монтажі, налагодженні, прийманні і введенні в експлуатацію об'єктів інфраструктури залізничного транспорту, будівництво яких закінчено, а також оцінки відповідності продукції.

Дія ТР ТЗ 003/2011 не поширюється на інфраструктуру залізничного транспорту, призначеного для руху поїздів зі швидкістю більше 200 км/год (інфраструктуру високошвидкісного залізничного транспорту), а також на інфраструктуру технологічного залізничного транспорту організацій, призначену для переміщення людей і матеріальних цінностей на території організацій та виконання початково-кінцевих операцій із залізничним рухомим складом для власних потреб організацій.

Вимоги до експлуатації інфраструктури залізничного транспорту в частині забезпечення безпеки руху встановлюються законодавством про залізничний транспорт держав-членів МС.

Технічний регламент встановлює вимоги до інфраструктури залізничного транспорту з метою захисту життя і здоров'я людини, тварин і рослин, збереження майна, а також попередження дій, що вводять в оману споживачів (користувачів) щодо його призначення та безпеки.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua