Головна

Авторизація



Розробкою міжнародних стандартів на електромобілі займуться BMW і EPRI PDF Друк e-mail
Понеділок, 04 серпня 2014, 13:16

245_2014Електромобіль - це автомобіль, який приводит в рух одним або кількома електродвигунами з живленням від автономного джерела електроенергії: акумуляторів, паливних елементів і т. п. Цікаво, що перший електромобіль з'явився раніше, ніж двигун внутрішнього згоряння, в 1841 році, у вигляді візка з електромотором. А в 1899 році в Санкт-Петербурзі був створений перший російський електричний омнібус на 17 пасажирів. Його загальна компоновка була запозичена у англійських кебів, де візник розташовувався на високих козлах позаду пасажирів. Екіпаж був двомісним і чотириколісним, передні колеса по діаметру були більше задніх.

На першому електромобілі використовувався свинцевий акумулятор системи Барі, що мав 36 банок (вольтових стовпів). Він вимагав підзарядки кожні 60 верст. Сумарна потужність автомобіля складала 4 кінських сили. Розробка екіпажу була запозичена у моделей американської фірми «Морріс-Салом», яка випускала автомобілі з 1898 року. Електромобіль зраджував швидкість руху в дев'яти градаціях від 1,6 до 37,4км/год. Була також розроблена схема міських маршрутів для цих прабатьків сучасних тролейбусів, однак потрібні інвестиції не були знайдені, тому справа не отримала розвиток.

У 1899 році електромобіль La Jamais Contente встановив рекорд швидкості на суші. Він першим у світі подолав швидкість 100 км/год і досяг швидкості 105,882 км/ч. А електромобіль фірми «Борланд Електрик» проїхав від Чикаго до Мілуокі (167 км) на одній зарядці. Наступного дня (після перезарядки) електромобіль повернувся в Чикаго своїм ходом. Середня швидкість склала 55 км/ч.

244_2014

У даний час у зв'язку з безперервним зростанням цін на нафту і пошуком нових джерел енергії електромобілі стали набирати осбую популярність. Важливим чинником у процесі розвитку ринку електромобілів є розвиток міжнародних стандартів.

З метою формування гранично комплексного підходу до розробки, виробництва, експлуатації та подальшої утилізації електромобілів Німецький автоконцерн BMW Group посилив співпрацю з Науково-дослідним інститутом з питань електроенергетики (EPRI). Одним з основних завдань цих двох організацій є розробка та популяризація міжнародних добровільних стандартів стосуються електромобілів.

Представники BMW Group оголосили про те, що німецький автоконцерн незабаром почне відчувати інтеграційну платформу для електромобілів, розроблену EPRI і призначалися для зниження навантаження на центральну електромережу. За допомогою цієї платформи комунальні та енергетичні компанії зможуть передбачити сплески навантаження на енергосистему в зв'язку з початком зарядки електромобілів. Дана концепція допоможе комунальникам і власникам генеруючих потужностей повідомляти власників електрокарів про найбільш оптимальний час для поповнення заряду батарей машин протягом дня. Йдеться про періоди часу, коли попит на електроенергію є відносно низьким, при цьому вартість її також знаходиться на мінімальному рівні.

У перспективі планується посилити використання для цих цілей електрики, що виробляється за допомогою поновлюваних джерел енергії. При цьому повинні бути враховані деякі моменти, наприклад, переривчастий характер роботи поновлюваних джерел енергії: сонце світить лише вдень, вітер дме не завжди і так далі. Уникнути проблем в даному випадку можна шляхом ефективного управління попитом на електрику з боку власників електромобілів: останні зможуть отримувати великі знижки при використанні альтернативної енергетики в періоди пікових рівнів генерації електрики.

Розробкою стандартів в даній галузі займаються наступні організації: Асоціація інженерів автомобілебудування (SAE), Міжнародна електротехнічна комісія (IEC), Міжнародна організація з стандартизації (ISO) і Відкритий альянс розробників систем автоматизованого реагування на попит (OpenADR Alliance). Всі ці організації розробляють рекомендації на відмовостійкі протоколи передачі даних в режимі реального часу.

До числа постачальників електроенергії та комунальних організацій, вже висловили бажання взяти участь у розвитку платформи, належать такі: DTE Energy Company, Duke Energy, PJM Interconnection LLC, CenterPoint Energy, Inc., Southern Company, Northeast Utilities, Southern California Edison, Pacific Gas & Electric Company, San Diego Gas & Electric, Commonwealth Edison, TVA, Manitoba Hydro, Austin Energy, ConEd і CPS Energy.

"Співпраця між BMW Group і EPRI сприятиме значному спрощенню життя водіїв електричних транспортних засобів. Останні зможуть економити гроші і домагатися подальшої мінімізації негативного впливу своїх авто на довкілля, дозволяючи комунальникам планувати час зарядки акумуляторів машин протягом дня, приділяючи підвищену увагу періодам, коли сукупний попит на електроенергію є відносно низьким", - сказав топ-менеджер BMW Connected eMobility Group Кліфф Фіцко.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua