Розробкою міжнародних стандартів на електромобілі займуться BMW і EPRI |
![]() |
![]() |
![]() |
Понеділок, 04 серпня 2014, 13:16 |
На першому електромобілі використовувався свинцевий акумулятор системи Барі, що мав 36 банок (вольтових стовпів). Він вимагав підзарядки кожні 60 верст. Сумарна потужність автомобіля складала 4 кінських сили. Розробка екіпажу була запозичена у моделей американської фірми «Морріс-Салом», яка випускала автомобілі з 1898 року. Електромобіль зраджував швидкість руху в дев'яти градаціях від 1,6 до 37,4км/год. Була також розроблена схема міських маршрутів для цих прабатьків сучасних тролейбусів, однак потрібні інвестиції не були знайдені, тому справа не отримала розвиток. У 1899 році електромобіль La Jamais Contente встановив рекорд швидкості на суші. Він першим у світі подолав швидкість 100 км/год і досяг швидкості 105,882 км/ч. А електромобіль фірми «Борланд Електрик» проїхав від Чикаго до Мілуокі (167 км) на одній зарядці. Наступного дня (після перезарядки) електромобіль повернувся в Чикаго своїм ходом. Середня швидкість склала 55 км/ч. У даний час у зв'язку з безперервним зростанням цін на нафту і пошуком нових джерел енергії електромобілі стали набирати осбую популярність. Важливим чинником у процесі розвитку ринку електромобілів є розвиток міжнародних стандартів. З метою формування гранично комплексного підходу до розробки, виробництва, експлуатації та подальшої утилізації електромобілів Німецький автоконцерн BMW Group посилив співпрацю з Науково-дослідним інститутом з питань електроенергетики (EPRI). Одним з основних завдань цих двох організацій є розробка та популяризація міжнародних добровільних стандартів стосуються електромобілів. Представники BMW Group оголосили про те, що німецький автоконцерн незабаром почне відчувати інтеграційну платформу для електромобілів, розроблену EPRI і призначалися для зниження навантаження на центральну електромережу. За допомогою цієї платформи комунальні та енергетичні компанії зможуть передбачити сплески навантаження на енергосистему в зв'язку з початком зарядки електромобілів. Дана концепція допоможе комунальникам і власникам генеруючих потужностей повідомляти власників електрокарів про найбільш оптимальний час для поповнення заряду батарей машин протягом дня. Йдеться про періоди часу, коли попит на електроенергію є відносно низьким, при цьому вартість її також знаходиться на мінімальному рівні. У перспективі планується посилити використання для цих цілей електрики, що виробляється за допомогою поновлюваних джерел енергії. При цьому повинні бути враховані деякі моменти, наприклад, переривчастий характер роботи поновлюваних джерел енергії: сонце світить лише вдень, вітер дме не завжди і так далі. Уникнути проблем в даному випадку можна шляхом ефективного управління попитом на електрику з боку власників електромобілів: останні зможуть отримувати великі знижки при використанні альтернативної енергетики в періоди пікових рівнів генерації електрики. Розробкою стандартів в даній галузі займаються наступні організації: Асоціація інженерів автомобілебудування (SAE), Міжнародна електротехнічна комісія (IEC), Міжнародна організація з стандартизації (ISO) і Відкритий альянс розробників систем автоматизованого реагування на попит (OpenADR Alliance). Всі ці організації розробляють рекомендації на відмовостійкі протоколи передачі даних в режимі реального часу. До числа постачальників електроенергії та комунальних організацій, вже висловили бажання взяти участь у розвитку платформи, належать такі: DTE Energy Company, Duke Energy, PJM Interconnection LLC, CenterPoint Energy, Inc., Southern Company, Northeast Utilities, Southern California Edison, Pacific Gas & Electric Company, San Diego Gas & Electric, Commonwealth Edison, TVA, Manitoba Hydro, Austin Energy, ConEd і CPS Energy. "Співпраця між BMW Group і EPRI сприятиме значному спрощенню життя водіїв електричних транспортних засобів. Останні зможуть економити гроші і домагатися подальшої мінімізації негативного впливу своїх авто на довкілля, дозволяючи комунальникам планувати час зарядки акумуляторів машин протягом дня, приділяючи підвищену увагу періодам, коли сукупний попит на електроенергію є відносно низьким", - сказав топ-менеджер BMW Connected eMobility Group Кліфф Фіцко. |