Головна

Авторизація



Ввезти електромобіль в Україну стане легше PDF Друк e-mail
Вівторок, 09 вересня 2014, 08:36

287_2014Останнім часом вартість пального  в Україні значно збільшилася. В зв`язку з цим одні водії встановлюють на автомобілі газобалонне обладнання, інші підшукують варіанти заміни машини на бензині на більш економічну дизельну, і все більше стає тих, хто наважився на купівлю ... електромобіля. Їздити на електриці дешевше в десятки разів - «заправка» на сто кілометрів пробігу обійдеться в 5-10 гривень.

 

Але машини без двигуна внутрішнього згоряння - все ще диковинка в Україні. В Європі електромобілем кого-небудь здивувати, мабуть, ще можна, проте тут вони зустрічаються вже досить часто. Приміром, у Німеччині існує спеціальна державна програма з популяризації електромобілів: для них тут виділяють спеціальні паркувальні місця, а власників звільняють від транспортного збору. У Брюсселі або в Парижі електромобіль також нерідко можна побачити припаркованим на вулиці і заряджатимуться від спеціальної зарядної станції. Навіть у Росії успішно продають електричні Mitsubishi.

Минулого тижня у Мінекономрозвитку України  відбулись громадські слухання щодо спрощення державного мита на ввезення електромобілів. Під час засідання був презентований законопроект, який  пропонує тимчасово (до 2018 року) звільнити від оподаткування операції із ввезення на митну територію України електромобілів, а також операції з підакцизними товарами з реалізації легкових автомобілів, які оснащені електричними двигунами (крім гібридних двигунів) з кількістю місць для сидіння не більше дев'яти.

У ході дискусії були також проаналізовані світові та українські тенденції в галузі будування та експлуатації електромобілів і наведено економічне обґрунтування необхідності поширення екологічного транспорту в Україні та створення власного продукту в цій сфері.

Фахівці, що працюють в комітетах ISO, визнають, що майбутнє належить економічним, екологічно чистим транспортним засобам. На сьогоднішній день промисловість розробляє нові технології, нові типи транспортних засобів, нові альтернативні види палива. У зв'язку з цим необхідно розробляти нові міжнародні стандарти, що встановлюють вимоги до забезпечення продуктивності, економічної ефективності, безпеки та охорони навколишнього середовища.

ISO є розробником більше 800 стандартів, які щодня використовуються в міжнародній автомобільній промисловості по всьому світу для забезпечення безпеки і продуктивної роботи транспортних засобів, а також більше 100 стандартів у галузі інтелектуальних транспортних систем. Важливою подією стало оновлення угоди між ISO та Міжнародної електротехнічної комісією (IEC) для продовження співпраці з стандартизації в галузі електричних транспортних засобів та автомобільної електроніки.

Стандарти ISO для автомобільної промисловості охоплюють всі аспекти транспортних засобів: безпека, ергономіку, продуктивність, методи випробувань, захист навколишнього середовища і впровадження інноваційних технологій. Стандарти ISO на альтернативні енергетичні системи зараз розробляються технічним комітетом ISO/TC 22 і стосуються електричних самохідних транспортних засобів і транспортних засобів, що працюють на газоподібному паливі.

Нещодавно з  метою формування гранично комплексного підходу до розробки, виробництва, експлуатації та подальшої утилізації електромобілів Німецький автоконцерн BMW Group посилив співпрацю з Науково-дослідним інститутом з питань електроенергетики (EPRI). Одним з основних завдань цих двох організацій є розробка та популяризація міжнародних стандартів, що стосуються електромобілів.

Розробкою стандартів в даній галузі займаються також  Асоціація інженерів автомобілебудування (SAE) і Відкритий альянс розробників систем автоматизованого реагування на попит (OpenADR Alliance). Вони разом з ISO та IEC розробляють рекомендації на відмово стійкі протоколи передачі даних в режимі реального часу.

Сподіваємось, що така загальна зацікавленість у розвитку електромобільної галузі найближчим часом істотно змінить на краще ситуацію у транспортній сфері України.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua