Стандарти ISO допоможуть підвищити довіру споживачів до компаній |
![]() |
![]() |
![]() |
Понеділок, 17 листопада 2014, 11:15 |
Проведені дослідження показали, що: 81% компаній вважають бренд найбільш значущим активом; в управлінні одним з найскладніших ризиків є ділова репутація; навіть одиничне обвинувачення може знищити бізнес або завдати непоправної шкоди іміджу. За вирішення цієї проблеми взялися фахівці ISO. Експерти почали роботу над двома новими напрямками: антикорупційна діяльність і захист репутації онлайн. У першому випадку розробляється стандарт ISO 37001 з належної антикорупційної практиці. У другому - готується документ, який допоможе створювати онлайн-ресурси для збору негативної інформації про компанії від серійних скаржників, незадоволених клієнтів, інших підприємств або колишніх співробітників. Це будуть своєрідні «пастки бруду». Стандарт про захист репутації особливо важливий для онлайн-магазинів і компаній, що працюють в інтернеті. Саме ця група ризикує втратити обличчя завдяки спланованим атакам конкурентів. Фахівці маркетингової дослідницької фірми Newlio виявили, що сім з десяти споживачів не вірять у справжність відгуків. На жаль, на позитивні відгуки не звернуть уваги, а скарги, навіть помилкові, залишаться в пам'яті потенційних покупців. Підприємствам рекомендують встановлювати зворотний зв'язок з клієнтами та використовувати інформацію в своїх інтересах. Новий стандарт розробляють фахівці технічного комітету ISO ТК 290 «Репутація онлайн». Сфера діяльності технічного комітету: стандартизація методів, інструментів та кращих практик, пов'язаних з онлайн-репутацією організацій, компаній, послуг, продукції та/або осіб, через соціальні медіа. Ця діяльність включає стандартизацію ефективних процесів, практичних методів та заходів, заснованих на даних, які можуть бути отримані в соціальних медіа, включаючи веб-сторінки та електронну пошту. |