Головна

Авторизація



Новий стандарт ISO для людей з обмеженими можливостями PDF Друк e-mail
Вівторок, 23 грудня 2014, 15:16

431_2014У всьому світі існують закони, що захищають права пасажирів з обмеженими можливостями. Але, на жаль, залишаються невирішеними деякі проблеми практичного характеру, з одного боку для аеропортових служб та авіаперевізників, з іншого - для особливих пасажирів.

Одним з інструментів, який може допомогти вирішити дані проблеми є міжнародні стандарти. Нещодавно був опублікований новий міжнародний стандарт ISO 15845:2014 «Наземне обладнання для обслуговування літаючих апаратів. Засоби для посадки на борт осіб з обмеженими можливостями пересування. Функціональні вимоги і вимоги щодо забезпечення безпеки».

У документі встановлено ряд функціональних вимог і вимог щодо забезпечення безпеки до закритих самохідних транспортних засобів, призначених для транспортування, посадки або висадки людей з обмеженими можливостями пересування на борт або з борту основних або верхніх палуб цивільних повітряних суден, на яких вони подорожує в якості пасажирів.

Вимоги стандарту визнані виробниками повітряних суден і транспортних засобів, а також адміністраціями аеропортів і авіаліній в усьому світі. При цьому він повинен застосовуватися з урахуванням національних вимог тієї країни, в якій судно експлуатується. До таких вимог належать:

  • загальні вимоги, що застосовуються до дорожніх транспортних засобів, або аналогічні місцеві вимоги аеропортів;
  • санітарно-гігієнічні вимоги, що стосуються проектування, очищення, дезінфекції та обладнання транспортних засобів, які можуть використовуватися для транспортування інвалідів з наданням і без надання медичної допомоги;
  • вимоги безпеки, що висуваються до підйомно-транспортного обладнання, що переносить людей в піднятому положенні.

Стандарт ISO 15845:2014 також встановлює вимоги до деяких типів повітряних суден з наявністю спеціального виходу на крило. Такі вимоги не поширюються на повітряні судна інших типів.

Стандарт ISO 15845:2014 «Наземне обладнання для обслуговування літаючих апаратів. Засоби для посадки на борт осіб з обмеженими можливостями пересування. Функціональні вимоги і вимоги щодо забезпечення безпеки» розроблений технічним комітетом ISO ТК 20 «Авіаційні та космічні апарати».

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua