Головна

Авторизація



Світовий авторинок відчув необходимось стандартів для оцінки безпеки автоелектроніки PDF Друк e-mail
П'ятниця, 16 січня 2015, 14:25

08_2015Сьогодні електроніка стає все більш затребуваною серед виробників автомобілів. Аналітики припускають, що саме попит з боку автовиробників в найближчі роки буде однією з основних рушійних сил зростання індустрії інтегральних мікросхем. Наприклад, експерти з IC Insights прогнозують, що оборот виробників інтегральних мікросхем, що спеціалізуються на обслуговуванні автопрому, за період з 2011 по 2016 рр. зросте на 53 відсотки і досягне $ 28 млрд. в 2016 році. У доповіді IC Insights також наголошується, що в 2012 році найбільшим регіональним ринком інтегральних мікросхем для автомобілів була Європа, але до 2016 року третина ринку переміститься в Азіатсько-Тихоокеанський регіон.

Ці прогнози підтверджуються фінансовою інформацією з боку самих виробників мікросхем. Наприклад, у липні минулого року Freescale повідомив, що 45% його виручки припадає на пов'язані з автомобільною індустрією продукти.

Такий швидкий розвиток цього сектора, нажаль гальмується через відсутність міжнародних стандартів, що стосуються оцінки надійності та безпеки інноваційних продуктів. Це відзначають, як новачки, так і давні учасники цього ринку.

Тут варто зазначити, що зараз існують такі серії стандартів, як:

  • IEC 61508 "Функціональна безпеку електричних, електронних і програмованих електронних систем, пов'язаних з безпекою";
  • ISO 26262 "Дорожній транспорт. Функціональна безпека",

розроблені фахівцями Міжнародної електротехнічної комісії (IEC) та Міжнародної організації зі стандартизації (ISO). Ці стандарти необхідні на всіх етапах розробки автомобільної продукції: від збору вихідних даних для проектування автомобіля до його випуску. Але, незважаючи на постійне доопрацювання, вони не здатні наздогнати стрімкий розвиток ринку інтегральних мікросхем для автомобілів.

Яскравим тому доказом виступає технологія обміну даними на рівні машина-машина (Vehicle-to-Vehicle; V2V), яка покликана підвищити безпеку автомобілістів шляхом мінімізації ризику ДТП. Відсутність відповідних стандартів заважає виробникам мікросхем для V2V-платформ просувати свою продукцію і виходити на нові ринки.

Зростання ринку автомобільної електроніки також тісно пов'язане з попитом водіїв авто на розважальні платформи і механізми організації підключення до інтернету. Одним з основних розробників стандартів на подібні продукти є Рада автомобільної електроніки (AEC), заснований автоконцернами Chrysler, Ford і GM з метою формування стандартів на системи відбору запчастин та оцінки якості. Стандарти AEC також описують тести з оцінкою зносостійкості електроніки, які зосереджені на кількох ключових точках відмови, таких як електроміграціі, пробій діелектрика після закінчення певного часу, інжекція гарячих носіїв, нестійкість при негативному зміщенні температури, зміщення напруги. Дані тести здатні ще на етапі проектування визначити недоробки і гарантувати, що готова продукція буде відповідати всім показникам надійності.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua