Світовий авторинок відчув необходимось стандартів для оцінки безпеки автоелектроніки |
![]() |
![]() |
![]() |
П'ятниця, 16 січня 2015, 14:25 |
Ці прогнози підтверджуються фінансовою інформацією з боку самих виробників мікросхем. Наприклад, у липні минулого року Freescale повідомив, що 45% його виручки припадає на пов'язані з автомобільною індустрією продукти. Такий швидкий розвиток цього сектора, нажаль гальмується через відсутність міжнародних стандартів, що стосуються оцінки надійності та безпеки інноваційних продуктів. Це відзначають, як новачки, так і давні учасники цього ринку. Тут варто зазначити, що зараз існують такі серії стандартів, як:
розроблені фахівцями Міжнародної електротехнічної комісії (IEC) та Міжнародної організації зі стандартизації (ISO). Ці стандарти необхідні на всіх етапах розробки автомобільної продукції: від збору вихідних даних для проектування автомобіля до його випуску. Але, незважаючи на постійне доопрацювання, вони не здатні наздогнати стрімкий розвиток ринку інтегральних мікросхем для автомобілів. Яскравим тому доказом виступає технологія обміну даними на рівні машина-машина (Vehicle-to-Vehicle; V2V), яка покликана підвищити безпеку автомобілістів шляхом мінімізації ризику ДТП. Відсутність відповідних стандартів заважає виробникам мікросхем для V2V-платформ просувати свою продукцію і виходити на нові ринки. Зростання ринку автомобільної електроніки також тісно пов'язане з попитом водіїв авто на розважальні платформи і механізми організації підключення до інтернету. Одним з основних розробників стандартів на подібні продукти є Рада автомобільної електроніки (AEC), заснований автоконцернами Chrysler, Ford і GM з метою формування стандартів на системи відбору запчастин та оцінки якості. Стандарти AEC також описують тести з оцінкою зносостійкості електроніки, які зосереджені на кількох ключових точках відмови, таких як електроміграціі, пробій діелектрика після закінчення певного часу, інжекція гарячих носіїв, нестійкість при негативному зміщенні температури, зміщення напруги. Дані тести здатні ще на етапі проектування визначити недоробки і гарантувати, що готова продукція буде відповідати всім показникам надійності. |