Головна

Авторизація



Ініціюється розробка міжнародних стандартів на безпілотники PDF Друк e-mail
Понеділок, 30 березня 2015, 09:36

90_2015У 1933 році у Великобританії розроблений перший безпілотний літальний апарат багаторазового використання - Queen Bee. Армія США з 1940 року використовує дистанційно-пілотований літальний апарат Radioplane OQ-2 як літак-мішень. А в 1948 році американці створюють розвідувальний безпілотний літальний апарат AQM-34. Його перший політ відбувся в 1951 році, в тому ж році «безпілотник» був пущений в масове виробництво. Він став першим серійно споруджуваним розвідувальним безпілотником.

Безпілотний літальний апарат військового призначення, різновид військового робота, носить назву «Дрон» від англійського «трутень», «нероба»; «гудіти», «дзижчати». У завдання цих автономних систем, створених для польоту, входить виконання функцій, потенційно небезпечних для людини. У більш широкому сенсі це мобільний, автономний апарат, запрограмований на виконання будь-яких завдань.

Дрони можуть значно варіюватися за розміром, функціями та вартыстю. Світовий ринок у цій галузі росте не по днях, а по годинах. Він включає як літаки, так і станції управління та лінії зв'язку.

Кортні Робінсон, директор інфраструктури цивільної авіації в аерокосмічній асоціації промисловості США (AIA)  і новий секретар підкомітету SC 16 «Безпілотні авіаційні системи» технічного комітету ISO ТК 20 «Авіаційні та космічні апарати» високо оцінив роль стандартизації у сфері безпілотних авіаційних систем (БАС).

Стандартизація в області безпілотних авіаційних систем є своєчасним питанням у зв'язку із зростанням ринкового попиту на безпілотні авіаційні транспортні засоби в цивільній авіації, в лісовому і рибному господарстві, в нафтогазовій галузі. Ця технологія застосовується при доставці вантажів на орбіту, в пошуково-рятувальних операціях, при гасінні лісових пожеж, у виявленні галузі природничих і техногенних катастроф. Потенціал для комерційного її використання майже безмежний.

Оптимальною інфраструктурою для БАС є цифровий простір на основі супутникового зв'язку, навігації та спостереження. В даний час провідні авіакомпанії і постачальники аеронавігаційних послуг ініціюють розробку міжнародних стандартів для ефективного і безпечного доступу в повітряний простір.

 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua