Головна

Авторизація



Керівництво з управління послугами консультантів PDF Друк e-mail
П'ятниця, 08 квітня 2016, 10:06

075_2016Введення в обіг продукції, інновації, організація проектування, оптимізація ІТ-розробок, різні процеси навчання - ось тільки деякі з галузей, в яких потрібні послуги косультанта для поліпшення роботи організації.

Зараз індустрія консультаційних послуг відіграє важливу роль як в бізнесі, так і в політиці. Вона здатна впливати на прийняття ключових рішень, управляти бюджетом організацій. У той же час до неї пред'являються більш високі вимоги і більше доказів повернення інвестицій.

В даний час фахівці Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) розробляють новий стандарт ISO 20700 «Керівництво з управління послугами консультантів», який покликаний допомогти консультантам і їх клієнтам підвищити прозорість і розуміння консультаційних проектів для досягнення кращих результатів в бізнесі. Документ знаходиться в стадії розробки і недавно затверджений, як проект міжнародного стандарту (DIS). Тепер члени ISO можуть голосувати і коментувати текст документа перш ніж буде затверджено його остаточний проект і він буде опублікований.

Розробка стандарту ґрунтується на дослідженнях і досвіді широкого спектру послуг консультантів і їх клієнтів, і пропонує рекомендації з управління консультаційними послугами з метою підвищення їх якості. Стандарт надасть керівництво з ефективного і дієвого процесу надання послуг, встановить цілі і обов'язки для обох сторін.
 

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua