Керівництво з управління послугами консультантів |
![]() |
![]() |
![]() |
П'ятниця, 08 квітня 2016, 10:06 |
Зараз індустрія консультаційних послуг відіграє важливу роль як в бізнесі, так і в політиці. Вона здатна впливати на прийняття ключових рішень, управляти бюджетом організацій. У той же час до неї пред'являються більш високі вимоги і більше доказів повернення інвестицій. В даний час фахівці Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) розробляють новий стандарт ISO 20700 «Керівництво з управління послугами консультантів», який покликаний допомогти консультантам і їх клієнтам підвищити прозорість і розуміння консультаційних проектів для досягнення кращих результатів в бізнесі. Документ знаходиться в стадії розробки і недавно затверджений, як проект міжнародного стандарту (DIS). Тепер члени ISO можуть голосувати і коментувати текст документа перш ніж буде затверджено його остаточний проект і він буде опублікований. Розробка стандарту ґрунтується на дослідженнях і досвіді широкого спектру послуг консультантів і їх клієнтів, і пропонує рекомендації з управління консультаційними послугами з метою підвищення їх якості. Стандарт надасть керівництво з ефективного і дієвого процесу надання послуг, встановить цілі і обов'язки для обох сторін. |