В Україні розроблено Концепцію з захисту прав споживачів |
![]() |
![]() |
![]() |
Четвер, 02 червня 2016, 08:40 |
Для України необхідно запровадити захист прав споживачів на превентивному рівні через вдосконалене надання інформації з питань, що стосуються споживачів, поліпшене консультування та краще представництво інтересів споживачів, забезпечення ефективного застосування правил захисту прав споживачів, особливо через розвиток співробітництва між органами влади та організаціями, відповідальними за практичне виконання споживчого законодавства, інформування, освіту та розв’язання конфліктів, пов’язаних зі скаргами споживачів. Отже, необхідно запровадити системний підхід до розв’язання проблем у сфері захисту прав споживачів, причинами виникнення яких є:
Для вирішення цих завдань було розроблено Концепцію державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року Метою Концепції є створення нової моделі захисту прав споживачів в Україні, яка б відповідала потребам сучасної ринкової економіки, гарантувала б безпечність продукції, що вводиться в обіг. У зв’язку з цим основними завданнями є:
Концепцію передбачається реалізувати до 2020 років. Проекти документів: Концепція державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року (ЗАВАНТАЖИТИ) |