Держспоживслужба запускає новий пілотний проект щодо реєстрації та опрацювання звернень громадян |
![]() |
![]() |
![]() |
Вівторок, 14 червня 2016, 09:51 |
Спеціально розроблена програма дозволить в онлайн-режимі простежити хід розгляду конкретного звернення громадянина. Онлайн-система дозволить кожному, хто подав скаргу через Інтернет відслідковувати хід розгляду звернення, результати та вжиті заходи щодо вирішення всіх порушених питань. Проект охоплює всі сфери, які відносяться до компетенції Держспоживслужби. Спочатку такий порядок розгляду звернень громадян протягом місяця буде відпрацьовуватися у Києві, а потім буде поширений в центральному апараті Держспоживслужби та всіх її територіальних органах. |