Нова технічна специфікація ISO на майбутні види водневого пального |
П'ятниця, 23 вересня 2016, 10:39 |
Можливість використання водню як палива розглядалася ще на початку XIX століття, коли винахідник де Ріваз побудував перший прототип водневого двигуна. Однак про цю технологію забули і згадали лише коли активно зайнялися пошуком альтернативних джерел енергії. Водневі паливні елементи можуть застосовуватися практично в будь-якому виді транспорту, і зараз найбільші зусилля спрямовані на просування водню як палива в автомобільній індустрії. Інтерес до водню за останнє десятиліття викликаний двома факторами. По-перше, забрудненням навколишнього середовища. По-друге, тим, що запаси викопного палива обмежені. Водень є вирішенням цих проблем. Використання водню призводить до нульового забруднення, оскільки в результаті виділення енергії побічними продуктами є лише тепло і вода. До того ж запаси водню дуже великі. Він становить 74% речовини у Всесвіті, а на Землі входить до складу води, якою покрито дві третини поверхні планети. Оскільки ця галузь промисловості стрімко розвивається Міжнародна організація з стандартизації (ISO) вже працює над технологіями якості водневого палива. Введення в дію технічної специфікації ISO/TS 19880-1:2016 2016 «Газоподібний водень. Заправні станції. Частина 1. Загальні вимоги» є важливим орієнтиром в галузі безпеки і продуктивності для водневихзаправних станцій, а також сприятиме збільшенню їхньої кількості у всьому світі. Розроблений постачальниками водню і автовиробниками з Північної Америки, Європи та Азії ISO/TS 19880-1:2016 є першим кроком до стандартизації водневих заправних станцій і створення водневої інфраструктури. |