Наскільки сильний бренд вашої компанії? Стандарт ISO може вам допомогти |
![]() |
![]() |
![]() |
Бренди включають імена, терміни, позначення, символи, логотипи і т.д., які необхідні для ідентифікації товарів, послуг і організацій. "Бренди, як і багато інших нематеріальних активів, мають високо цінні властивості", говорить Крістофер Шольц, голова комітету ISO, яким був розроблений проект стандарту. "Вони використовуються з метою створення відмінних образів та асоціацій в умах зацікавлених сторін, щоб допомогти компаніям виділятись на ринку, а також спілкуватися і взаємодіяти з клієнтами. Протягом довгого часу компанії намагалися визначити фактичний вплив і цінність їх бренду. ISO 10668 є важливим кроком вперед в цій галузі ". Стандарт надає споживачам узгоджений на глобальному рівні трирівневий аналіз, зосередивши увагу на фінансових, правових і поведінкових аспектів, включає приклади законних прав захисту бренду, розмірів ринку і тенденцій його впливу на вибір покупки, а також різне ставлення зацікавлених сторін до бренду. Стандарт визначає цілі, бази, підходи і методи оцінки та пошуку якості даних та припущень. Він також надає методи для звітності про результати. Проект стандарту ISO 10668:2010, Оцінка бренду - Вимоги до грошової оцінки бренду, був підготовлений комітету ISO/PC 231, Оцінка бренду. |
Останнє оновлення на Середа, 24 лютого 2016, 17:00 |