Міжнародна стандартизація: ІSО опублікувала настанови для керівників організації, орієнтованої на людину |
П'ятниця, 05 квітня 2019, 09:11 |
Сьогодні останні передові технології, серед яких: робототехніка, штучний інтелект, інтернет речей, принципово змінюють наші підходи до того, як ми живемо і працюємо. Це стосується і ведення бізнесу. На перший план виходить вже не стільки суть справи, навіть не корпоративна соціальна відповідальність, а підхід, орієнтований на людину і пошук правильних інструментів для цього, що робить організації успішними та життєздатними. Стандарт ISO 27501:2019 «Організація, орієнтована на людину. Настанови для керівників», який розробила та опублікувала Міжнародна організація з стандартизації (ISO) може допомогти організаціям у вирішенні цих проблем. Новий документ був розроблений на основі стандарту ISO 27500 «Організація, орієнтована на людину. Обгрунтування і загальні вимоги», який пояснює такі цінності та переконання, які роблять організацію, орієнтованою на людину. Стандарт ISO 27501 визначає обов’язки менеджерів, починаючи від організаційної стратегії, розроблення процедур і процесів, які дають змогу зосередитися на людині, до впровадження цих процедур і процесів. Вимоги та рекомендації стандарту призначені для застосування у великих або малих організаціях, а також у державному або приватному секторі. І хоча не всі частини цього міжнародного стандарту будуть рівноцінними для всіх типів організацій, всі основні теми мають відношення до кожної організації. Стандарт ISO 27501:2019 «Організація, орієнтована на людину. Настанови для керівників» розроблений технічним комітетом ISO/TC 159 «Ергономіка», підкомітетом SC 1 «Загальні принципи ергономіки». |