Міжнародна стандартизація: Опубліковано перший в світі міжнародний стандарт з оцінки вартості бренду |
![]() |
![]() |
![]() |
Середа, 31 липня 2019, 08:47 |
Проте не всі заходи можна монетизувати, використовується багато різних підходів і методів, що не дозволяє здійснювати коректні порівняння. Стандарт Міжнародної стандартизації з стандартизації (ISO) - ISO 20671 «Оцінка бренду. Принципи та основні положення», метою якого є стандартизація технічних вимог і методів оцінки, пов'язаних з оцінкою бренду, доповнює серію стандартів ISO 10668 «Оцінка бренду. Вимоги до грошової оцінки бренду», і в першу чергу фокусується на фінансових питаннях. Стандарт ISO 20671 був розроблений на основі австрійського стандарту ONR 16800 на оцінку бренду нематеріального активу, розробленого в 2006 році. Документ призначений для підприємств усіх видів, які бажають підвищити вартість свого бренду, і служить відправною точкою для планування і управління на високому рівні, включаючи кращі практики управління брендом і складання звітності. Стандарт сприяє формуванню цілісного уявлення, що включає нефінансові, а також фінансові заходи, і служить основою для розробки інших, більш конкретних стандартів Стандарт ISO 20671 охоплює всі фактори, що впливають на успіх бренду, такі як інновації, матеріальні ресурси, сервіс і якість, а також вплив бренду на продуктивність. Дана сукупність факторів впливає на грошову вартість, і, таким чином, підприємства можуть легше визначати області для інвестування. Стандарт ISO 20671 був розроблений технічним комітетом ISO - ТК 289 «Оцінка бренду», чий секретаріат ведеться SAC, членом ISO з Китаю. |