Головна

Авторизація



Норми «зеленого» будівництва будуть гармонізовані PDF Друк e-mail
Вівторок, 04 серпня 2015, 09:44

223_2015В даний час стрімко розвивається світовий ринок екологічно чистих будівельних матеріалів, "зелених" будівельних технологій і відповідних послуг.

Згідно з прогнозом консалтингової компанії Transparency Market Research, сукупний оборот світового ринку "зелених" будівельних матеріалів зростатиме в середньому на 12,5% на рік в період з 2013 по 2019 рр. Очікується, що до кінця прогнозного періоду розглянутий показник досягне позначки в $ 234.77 млрд.

Детальніше...
 
Планується внесення змін у національний стандарт на знак відповідності PDF Друк e-mail
Понеділок, 03 серпня 2015, 08:35

222_2015Національним органом з стандартизації ДП "УкрНДНЦ" розроблено проект першої редакції зміни № 2 до ДСТУ 2296-93 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування".

Зміни стосуються правил нанесення знаку відповідності для продукції, сертифікованої на добровільних засадах з ініціативи виробника (виконавця), продавця (постачальника) чи споживача продукції, а також для продукції, обов’язкову сертифікацію якої було скасовано не більше ніж два роки тому, або запроваджено не більше ніж два роки тому, проте яку було сертифіковано на добровільних засадах.

Детальніше...
 
До органів оцінки відповідності визначать спеціальні вимоги PDF Друк e-mail
Четвер, 30 липня 2015, 08:51

221_2015Верховною Радою України 15 січня 2015 року було прийнято Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", який набирає чинності 10 лютого 2016 року.

Законом передбачено, що органи з оцінки відповідності повинні  відповідати спеціальним вимогам, визначеним у відповідних технічних регламентах. Якщо такі вимоги не визначені у технічних регламентах, то органи з оцінки відповідності повинні відповідати спеціальним вимогам до призначених органів, установленим Кабінетом Міністрів України.

З цією метою розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження спеціальних вимог до призначених органів з оцінки відповідності", який визначає ці вимоги.

Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження спеціальних вимог до призначених органів з оцінки відповідності"

 
Міжнародні стандарти для алмазодобувної промисловості PDF Друк e-mail
Середа, 29 липня 2015, 09:27

220_2015Понад 100 років світовий ринок алмазів перебував під повним контролем транснаціональної корпорації-монополіста DeBeers, яка скуповувала оптом сировину по всьому світу практично за безцінь. Але в кінці минулого століття монополія звалилася, і в даний час DeBeers контролює лише близько третини світового ринку. Такі зміни пішли на користь галузі: вона впевнено зростає і розширюється.

Зараз своїм розвитком алмазодобувна промисловість багато в чому зобов'язана США і Китаю, в яких попит на ювелірні вироби неухильно зростає.

Детальніше...
 
Незабаром посудомийні машини будуть мати енергетичну етикетку PDF Друк e-mail
Середа, 29 липня 2015, 08:50

219_2015Постановою КМУ від 17 липня 2015 р. № 514 затверджено Технічний регламент  енергетичного маркування побутових посудомийних машин. Документ визначає основні вимоги щодо подання споживачам інформації  про рівень ефективності споживання енергії та інших ресурсів  побутовими посудомийними машинами, а також додаткової інформації.

Відповідно до вимог технічного регламенту посудомийні машини повинні реалізовуватися з енергетичною етикеткою, яка відповідатиме європейським вимогам.

Детальніше...
 
Державний нагляд у сфері господарської діяльності буде вдосконалено PDF Друк e-mail
П'ятниця, 24 липня 2015, 08:43

218_2015З метою вдосконалення та модернізації державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, підвищення рівня взаємної довіри між суб’єктами господарювання та органами державного нагляду (контролю), сприяння утвердженню партнерських відносин між державою та підприємцями було розроблено проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Детальніше...
 
Плануєте експортувати в ЄС? Правовий режим щодо продукції в ЄС у "Блакитній настанові ЄС" PDF Друк e-mail
П'ятниця, 24 липня 2015, 08:18

217_2015Українські виробники тепер можуть ознайомитися із «Блакитною настановою ЄС» українською мовою, щоб краще зрозуміти законодавство ЄС щодо продукції та його застосування в різних секторах єдиного ринку ЄС.

Ця публікація Європейської комісії допоможе зрозуміти правовий режим щодо продукції в ЄС.

«Блакитна настанова ЄС» широко використовується на практиці серед господарюючих суб’єктів, у тому числі виробників, імпортерів та дистриб’юторів, які діють в ЄС або постачають свою продукцію на європейський ринок.

Також, «Блакитна настанова» – це детальне керівництво для органів влади держав та органів із оцінки відповідності.

«Блакитна настанова ЄС» 

 
Переліки національних стандартів, добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності вимогам технічних регламентів PDF Друк e-mail
Середа, 22 липня 2015, 08:25
 
ForbesУкраїна: Концепція «розумного міста» в Україні: від теорії до практики PDF Друк e-mail
Вівторок, 21 липня 2015, 09:38
Одна зі сфер, де Україні на шляху до євроінтеграції може стати в нагоді закордонний досвід − управління економікою мегаполісів
Запуск пілотної версії онлайн-порталу «Відкритий бюджет» зробив Київ першим в Україні містом, жителі якого отримали можливість аналізувати детальну інформацію про бюджет міста. Щоб перетворити бюджет на конкретні справи, важливо не тільки запланувати необхідні заходи, але й контролювати зовнішні та внутрішні ризики. Зовнішні − зміна економічної та політичної ситуації. А внутрішні − це спроби нецільових витрат та інших зловживань.
У категорію smart cities зараз переходять практично всі європейські столиці, здійснюючи ефективне управління життям мегаполісів за допомогою сучасних технологій. Їх досвід показує, що розвиток за моделлю «розумного міста» сприяє появі нових робочих місць, підвищенню якості життя, розвитку транспортної інфраструктури і підприємств. Наша країна входить до числа держав з містами-«мільйонниками», і на тлі тривожних прогнозів Світового банку про падіння ВВП на 7,5% в 2015 році важливість раціонального управління міськими бюджетами тільки зростає.
Київ на правильному шляху, але щоб відчути реальні економічні вигоди, потрібно вирішити ще чотири важливі завдання. Як показує світова практика, проекти у сфері «розумних» міст найбільш ефективні, коли вони реалізуються як довгострокові, послідовні програми, мета яких − створити єдину, централізовано керовану інфраструктуру.
1. Точний контроль споживання ресурсів у сфері ЖКГ
Аналітичні можливості «розумних» систем можуть допомогти поєднати плани і реальність: орієнтуватися не на усереднений «опалювальний сезон», а на реальну погоду, у відлигу не «опалювати повітря», а при похолоданні оперативно посилити подачу тепла. Крім комфорту, це дозволить зменшити кількість аварійних відключень електроенергії через перевантаження (стало холодно − жителі вмикають обігрівачі). А також формувати нормативи і тарифи диференційовано: від потреб кінцевих користувачів, типів будинків та установ, на підставі реальних даних.
2. Державні онлайн-послуги
Цей компонент «розумного міста» вигідний державі − зменшується апарат чиновників, посилюється міжвідомча взаємодія, з'являється єдина й актуальна інформація про потреби громадян завдяки централізації даних, а оскільки такі послуги дуже зручні для населення − зростає якість послуг і довіра до влади.
Повноцінна система взаємодії громадян із державними органами дозволить Україні покращити свої показники у важливому для інвесторів глобальному рейтингу розвитку електронної держави − зараз країна займає в ньому 87-е місце.
3. Модернізація транспортної інфраструктури
Технології Smart City дозволяють аналізувати в реальному часі стан транспортних мереж, регулювати дорожню ситуацію, планувати транспортні розв’язки. Об’єднати всю інформацію й керувати містом, як диригент – симфонічним оркестром, допомагає ситуаційний центр – комплекс комунікацій, інформаційних систем та аналітичних інструментів.
4. Ефективне управління міською нерухомістю
Для Києва – найбільшого власника землі та нерухомості в Україні (понад 83000 га землі та 11,5 млн кв. м нерухомості) – таке завдання теж є актуальним: облік міського майна можна зробити більш оперативним і деталізованим. Потрібно об’єднати розрізнені бази даних, вести моніторинг ціноутворення і збирання платежів, розробляти диференційовані ставки оренди (залежно від району, типу приміщень, категорії орендарів тощо).
Розумний – не просто технологічний
Перехід до «розумних» принципів управління допоможе Києву увійти до «елітного клубу» із понад 2000 міст світу, чия влада зуміла за допомогою технологій домогтися потужного зростання, і створити імідж, привабливий для внутрішніх та зовнішніх інвесторів у всіх сферах: промисловості, транспорту, фінансів, охорони здоров’я, освіти, правопорядку, екології.
Максим Матяш
регіональний директор компанії SAP в країнах СНД
ForbesУкраїна

215_2015Одна зі сфер, де Україні на шляху до євроінтеграції може стати в нагоді закордонний досвід − управління економікою мегаполісів

Запуск пілотної версії онлайн-порталу «Відкритий бюджет» зробив Київ першим в Україні містом, жителі якого отримали можливість аналізувати детальну інформацію про бюджет міста. Щоб перетворити бюджет на конкретні справи, важливо не тільки запланувати необхідні заходи, але й контролювати зовнішні та внутрішні ризики. Зовнішні − зміна економічної та політичної ситуації. А внутрішні − це спроби нецільових витрат та інших зловживань.

Детальніше...
 
« ПочатокПопередня161162163164165166167168169170НаступнаКінець »

Сторінка 169 з 395
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Сopyright 2009-2024, csm.kiev.ua