Головна ДСТУ ДСТУ Б ГОСТ РСТ ДК
 До уваги користувачів! Пошук виконується українською та російською мовами.
ДСТУ
Для одержання повного доступу до електронного каталогу НД, що включає інформацію щодо змін та поправок до НД, терміну чинності, заміни або відміни НД, кодів УКНД та іншої додаткової інформації, пропонуємо укласти договір на користування каталогом НД на сайті www.csm.kiev.ua на певний проміжок часу.
Докладну інформацію щодо договору дивіться у розділі Каталог НД on-line.
позначення ндназва ндкількість сторінокстанпримітка
ДСТУ ГОСТ 19995:2008 Копиры пальцевые пресс-форм для выплавляемых моделей. Конструкция и размеры не діє
ДСТУ ГОСТ 19996:2008 Ниппель вкладной пресс-форм для выплавляемых моделей. Конструкция и размеры не діє
ДСТУ ГОСТ 19997:2008 Ниппели ввертные пресс-форм для выплавляемых моделей. Конструкция и размеры не діє
ДСТУ ГОСТ 19998:2008 Штуцер пресс-форм для выплавляемых моделей. Конструкция и размеры не діє
ДСТУ ISO/IEC 20000-1:2015 Інформаційні технології. Менеджмент послуг. Частина 1. Вимоги до системи управління послугами (ISO/IEC 20000-1:2011, IDT) не діє
ДСТУ ISO/IEC 20000-1:2016 (ISO/IEC 20000-1:2011, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 1. Вимоги до системи керування послугами не діє
ДСТУ ISO/IEC 20000-1:2019 (ISO/IEC 20000-1:2018, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 1. Вимоги до системи керування послугами відсутній/мова оригіналудіє
ДСТУ ISO/IEC 20000-2:2015 Інформаційні технології. Менеджмент послуг. Частина 2. Настанова щодо застосування систем управління послугами (ISO/IEC 20000-2:2012, IDT) не діє
ДСТУ ISO/ІЕС 20000-2:2017 (ISO/ІЕС 20000-2:2012, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 2. Настанова щодо застосування систем керування послугами відсутнійдіє
ДСТУ ISO/IEC 20000-3:2015 Інформаційні технології. Менеджмент послуг. Частина 3. Настанова щодо визначення області дії і застосування ISO/IEC 20000-1 (ISO/IEC 20000-3:2012, IDT) не діє
ДСТУ ISO/ІЕС 20000-3:2017 (ISO/ІЕС 20000-3:2012, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 3. Настанова щодо визначення сфери та застосовності ISO/ІЕС 20000-1 відсутнійдіє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-4:2015 Інформаційні технології. Менеджмент послуг. Частина 4. Базова модель процесів (ISO/IEC TR 20000-4:2010, IDT) не діє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-4:2016 (ISO/IEC TR 20000-4:2010, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 4. Еталонна модель процесу не діє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-5:2015 Інформаційні технології. Менеджмент послуг. Частина 5. Екземпляр плану реалізації ISO/IEC 20000-1 (ISO/IEC TR 20000-5:2013, IDT) не діє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-5:2016 (ISO/IEC TR 20000-5:2013, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 5. Зразок плану впровадження ISO/IEC 20000-1 відсутнійдіє
ДСТУ ISO/IEC 20000-6:2019 (ISO/IEC 20000-6:2017, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 6. Вимоги до установ, що виконують аудит та сертифікацію систем керування послугами відсутній/мова оригіналудіє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-9:2015 Інформаційні технології. Менеджмент послуг. Частина 9. Настанова щодо застосування ISO/IEC 20000-1 стосовно "хмарового" сервісу (ISO/IEC TR 20000-9:2015, IDT) не діє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-9:2016 (ISO/IEC TR 20000-9:2015, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 9. Настанова щодо застосування ISO/IEC 20000-1 стосовно хмарних послуг не діє
ДСТУ ISO/IEC TR 20000-10:2015 Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 10. Концепції і термінологія (ISO/IEC TR 20000-10:2015, IDT) не діє
ДСТУ ISO/IEC 20000-10:2019 (ISO/IEC 20000-10:2018, IDT) Інформаційні технології. Керування послугами. Частина 10. Концепції та словник термінів відсутній/мова оригіналудіє

сторінки: [1] ... [2183] [2184] [2185] [2186] [2187] [2188] [2189] [2190] [2191] [2192] [2193] [2194] [2195] [2196] [2197] [2198] [2199] ... [2568]

Всього знайдено: 51341

Примітка:
**   документ в фонді НД відсутній (ще не надрукований)
*** документ в фонді НД відсутній (виданий мовою оригіналу)